הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מתערבים שאתם לא יכולים לנחש עד כמה קים קרדשיאן עשירה: רוצים רמז?
אם היא יכולה להרוויח 14 מיליון דולר בתוך שעתיים ממכירות של קרם; ואם היא יכולה להרוויח 160 מיליון דולר מאפליקציית המשחק שלה, כמה עשירה קרדשיאן?

למקרה שלא שמתם לב, בני משפחת קרדשיאן עשירים מאוד. בעוד שקיילי ג'נר היא כמעט מיליארדרית הודות לסדרת מוצרי האיפור והטיפוח שלה, כל העושר של המשפחה מגיע בעיקר בזכות בחורה אחת: קים קרדשיאן. התהילה שלה כבר מתחילת הדרך היא הסיבה לכך שכל בני המשפחה נשארים רלוונטיים אפילו היום. לכן לא מפתיע שהשווי שלה הוא פשוט היסטרי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



צוחקת כל הדרך אל הבנק. קרדשיאן

מהדיווחים של מגזין פורבס עולה, כי מותג הקוסמטיקה של קים, kkw, רווחי ביותר ונכון לקיץ 2018, הוא הרוויח 100 מיליון דולר. קים אוחזת ב-100 אחוזי בעלות על העסק. על מנת להסביר עד כמה העסק מרוויח אפשר לספר על המקרה בו היא השיקה קרם במחיר של 48 דולר ומכרה 300,000 יחידות בתוך שעתיים. כך קרה שהיא הרוויחה 14 מיליון דולר בתוך שעתיים.

אל תשכחו את אפליקציית המשחק שלה, שזכתה ל-45 מיליון הורדות וגררה הכנסות של 160 מיליון דולר. זה אפילו יותר ממה שמוצרי הקוסמטיקה שלה מכניסים.

תכנית הריאליטי שעומדת בבסיס כל המערכת המשומנת הזו ששמה, קים קרדשיאן, הכניסה לא מעט מהרווחים. בשנת 2015 היא הסכימה לעסקה של 80 מיליון דולר, על מנת להמשיך עם התכנית ובשנת 2017 היא הסכימה לעסקה של כ-100 מיליון דולר. בעוד שקריס ג'נר ניסתה לטעון שכל אחת מקבלת בתכנית פחות או יותר את אותו שכר, מדיווחים שונים עולה כי החלק של קים נע סביב 50 אחוז מהרווחים.


אז כמה דולרים זה "עשירה מאוד"? 

הפופולריות של קים מאפשרת לה לזכות חוזים בשווי מיליונים עם חברות שונות. כך, למשל, לאחרונה היא מפרסמת גלולות נגד בחילות. כשלאחרונה היא הודתה שהציעו לה חוזה בשווי מיליון דולר לפרסום תמונה אחת שלה עבור מותג האופנה, נובה. אך היא דחתה את ההצעה.

אז כמה עשירה קים קרדשיאן? לפי פורבס ההון שלה נאמד בכ-350 מיליון דולר. יחד עם ההון של קניה ווסט, מדובר על 510 מיליון דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE