הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לונג איילנד: שריפה פרצה בבית ספר יהודי בלורנס
למרבה המזל, השריפה פרצה באמצע הלילה כאשר איש לא נכח במוסד הלימודי, אך נזק גדול הוסב למספר כיתות. "וצה לשבח את הכבאים שפעלו לפי הספר", אמר מפקד מכבי האש בעיירה. אין חשד לפלילי, ככל הנראה מדובר בקצר חשמלי

שריפה גדולה פרצה במהלך הלילה בבית הספר היהודי "Hebrew Academy of the 5 Towns and Rockaway" בעיירה לורנס. כתוצאה ממנה, הוחלט לבטל את הלימודים בעבור תלמידי חטיבת הביניים והיסודי של מוסד הלימוד, אך לימודי התיכון ימשיכו כסדרם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, לפנות בוקר בלונג איילנד (צילום: איי. בי. סי.)

 

על פי מכבי האש, דיווח על השריפה התקבל בסמוך לשעה 3:15 בלילה שבין רביעי לחמישי. בשל השעה המאוחרת, איש לא נפגע אך נזק כבד הוסב ללפחות שתי כיתות לימוד. הבוקר פרסמה הנהלת בית הספר הודעה בדף הפייסבוק שלה, בה הודיעה כי "ברצוננו לעדכן על השריפה שפרצה בשעות הבוקר בבית הספר. תודה לאל, איש לא נפגע והשריפה כובתה. חוקרי מכבי האש בוחנים את הנזק ונמשיך לעדכן במהלך היום", כלשון ההודעה.

 

 

ממכבי האש נמסר כי השריפה כובתה באופן סופי בשעה 3:50 לפנות בוקר, ובשלב זה אין חשד לפלילי. "אני רוצה לשבח את הכבאים שפעלו לפי הספר. המקום היה מלא בעשן והם היו צריכים למצוא את השריפה, למתוח את צינורות המים דרך המסדרונות ולהגיע לכיתה שבה היא פרצה", אמר הבוקר אדוורד נולר, מפקד מכבי האש של לורנס.

ככל הנראה, השריפה פרצה בחדר השרתים של בית הספר בעקבות עומס על מפצל חשמלי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE