הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עובדי ה-TSA פתחו במחאה על השבתת הממשל
קרוב ל-60 אלף בני אדם עובדים במנהל והיו אמורים לקבל מחר את המשכורת הראשונה של 2019, אולם הדבר לא יקרה אם ההשבתה לא תסתיים היום. מאות עובדים פתחו במחאה מחוץ לשדה התעופה של אטנלטה, העמוס בעולם. ארגון העובדים: "העבודה שלנו חשובה מדי והסכנות הטמונות הן גדולות מדי"

עובדי מנהל הביטחון התעבורתי (TSA) בחרו להראות את חוסר שביעות הרצון שלהם מסגירת הממשל הפדרלי, דבר שמונע את תשלום שכר, ופתחו במחאה מחוץ לנמל התעופה הבינלאומי הרטספילד-ג'קסון אטלנטה, שדה התעופה העמוס ביותר בעולם עם מעל ל-100 מיליון נוסעים שעוברים בו מדי שנה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עובדי ה-TSA, אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

בשעות האחרונות הגיעו עשרות עובדים של ה-TSA כשברשותם שלטים המביעים את מורת רוחם מאי-תשלום שכרם. כזכור, השבתת הממשל נמצאת ביומה ה-19 ולא נראה שהסוף יגיע בקרוב, דבר שגרם למספר עובדים ה-TSA להתפטר מתפקידם. עוד דווח כי מאות עובדים נוספים שוקלים לנקוט בצעדים דומים אם השבתת הממשל לא תגיע לסיומה.

"אנחנו גם ככה נמצאים במחסור עצום של כוח אדם, והעובדה שנאלצנו לצמצם במשמרות מאז החלה ההשבתה גורמת לסיכון ביטחוני חמור לנוסעים האמריקאים", אמר היידריק תומאס, נשיא ארגון עובדי מנהל הביטחון התעבורתי (AFGE). ארגון העובדים אף הגיש תביעה כנגד הממשלה הפדרלית בטענה שלהכריח עובדי ממשלתי לעבוד ללא שכר בזמן ההשבתה הוא מעשה לא חוקי. "הממשלה הפדרלית צריכה להוות דוגמה למעסיקים במדינה, אבל ברגעים אלה היא כושלת. העבודה שלנו חשובה מדי והסכנות הטמונות הן גדולות מדי, והאחריות המלאה על השלכות המהלך הן על נבחרי הציבור", אמר תומאס.

 

100 מיליון נוסעים בשנה: נמל התעופה הבינלאומי הרטספילד-ג'קסון אטלנטה (צילום: Shutterstock)

 

חשוב להבהיר שההשבתה החלה ב-22 בדצמבר ועובדי ה-TSA קיבלו את שכרם המלא ב-28 בדצמבר, אולם מחר 58 אלף העובדים היו אמורים לקבל את המשכורת הראשונה של השנה החדשה, דבר שלא יקרה אלא כן ההשבתה תסתיים בשעות הקרובות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE