הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'יימי קלוס בת ה-13, שנעדרה מאז רצח הוריה באוקטובר, נמצאה חיה ובריאה בוויסקונסין
ב-15 באוקטובר הוזעקה המשטרה בבארון שבוויסקונסין לבית משפחת קלוס ומצאה את שני ההורים מתים ואת בתם נעדרת. שלושה חודשים מאוחר יותר נענו התפילות והילדה נמצאה בחיים והחשוד במעצר

ג'יימי קלוס בת ה-13, שנעדרה מביתה בבארון שבוויסקונסין מאז ה-15 באוקטובר, אז התגלו גופות הוריה שנרצחו בביתם, נמצאה היום חיה ובריאה במחוז דאגלס שבצפון המדינה. כך הודיע הערב (חמישי) משרד השריף של מחוז בארון. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סוף טוב, יחסית - אבל את הצלקות היא תישא למשך שארית חייה

 

"ביום חמישי בערב הודיע משרד השריף של מחוז דאגלס בוויסקונסין למשרד השריף במחוז בארון כי ג'יימי קלוס אותרה כשהיא בחיים. זמן קצר לאחר מכן נעצר חשוד בקשר לפרשה זו. אין לנו כל פרטים אחרים בשעה זו, היות שזוהי חקירה מאז פעילה ונזילה. לא נענה לכל שאלות או פניות בנושא הלילה", לשון הציוץ של משרד השריף, שהוסיף כי מחר ב-10:30 שעון מקומי תיערך מסיבת עיתונאים בנושא. 

על אף שהסטטיסטיקה אומרת שבמקרי חטיפה קורבנות שאינם נמצאים בחיים תוך יממה או שתיים סיכוייהם קלושים, בני משפחתה של קלוס לא איבדו תקווה. "בכנות, היתה לי אמונה", אומרת דודתה, קלי אנגלהארט. "הנחתי שאם לא מצאו אותה עד עכשיו, זה אומר שהוא לא רצה להרוג אותה. היו לנו יותר מדי אהבה ותמיכה סביבנו מכדי שנוותר", סיכמה. 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE