הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: 2 תחנות משטרה פונו בגלל חפצים חשודים
נבדק אם קיים קשר בין האירועים, שאחד מהם התרחש במטה המרכזי של ה-LAPD לאחר שנמצאה מעטפה ובה חומר אבקה חשוד. כעבור שעות בודדות, חפץ חשוד אותר בתוך מכונית שחנתה בסמוך לתחנה אחרת

שתי תחנות של משטרת לוס אנג'לס פונו בתוך 12 שעות בעקבות חפצים חשודים, לרבות "חומר אבקה" שנמצא במטה הראשי של ה-LAPD במרכז העיר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משטרת לוס אנג'לס (צילום: Shutterstock)

 

אמש, בסמוך לשעה 8:00 בערב, נמצאה מעטפה שהעלתה את חשדם של השוטרים אשר היו במשמרת במטה הארגון בפינת הרחובות מיין ו-1 במרכז העיר. צוותים לטיפול וסילוק של חומרים מסוכנים הוזעקו למקום, בחנו את החומר שנמצא בתוך המעטפה ובתוך שעתיים הכריזו על חזרה לשגרה.

כעבור מספר שעות, בסביבות השעה 1:45 בלילה, אדם נכנס אל תחנת המשטרה בפינת רח' 77 ושד' ברודווי וסיפר שהבחין בחפץ חשוד בתוך הונדה אדומה שחנתה מחוץ לבניין. בעקבות הידיעות על האירוע הראשון שהתרחש מוקדם יותר, הוחלט לפנות את התחנה כולה ולהזעיק את החבלנים, כך מסרה רוסאריו הררה, דוברת התחנה. רק בסמוך לשעה 5:00 לפנות בוקר הוכרז על חזרה לשגרה לאחר שנקבע כי החפץ המדובר הוא מעין נר. 

 

מטה משטרת לוס אנג'לס, אמש בעת הפינוי (צילום: איי. בי. סי.)

 

כעת מנסה המשטרה להבין אם יש קשר בין המקרים, כמו כן טרם נקבע מהו חומר האבקה המסתורי שנמצא במטה המרכזי. בדף הטוויטר של הארגון בחרו לעדכן לגבי האירועים, אך בו בזמן סיפקו מעט מאוד פרטים על כיווני החקירה שנבדקים. "משטרת לוס אנג'לס פועלת במתכונת מלאה והפעילות שלנו לא הושפעה משני האירועים המדוברים", כתבה ה-LAPD בדף הטוויטר הרשמי שלה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE