הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ערב סוף שבוע הפלייאוף ב-NFL: ערוצי טריביון יחזרו למנויי ספקטרום-צ'רטר
עשרות ערוצים הוחשכו למיליוני מנויים בגלל מחלוקת עסקית על התשלום שמעבירה ספקטרום לטריביון עבור ערוציה. לאחר כעשרה ימי החשכה הערוצים ישובו לשדר כסדרם, בהם הערוצים שישדרו בסוף השבוע את פלייאוף ליגת הפוטבול

חברות התקשורת טריביון וצ'רטר ששייכת לתאגיד המדיה ספקטרום הגיעו להסכמה על חידוש החוזה ביניהן. ההסכמה תאפשר את חזרת הערוצים שבהפקת טריביון למיליוני מנויי ספקטרום-צ'רטר, שמזה כעשרה ימים לא יכולים לצפות בעשרות ערוצי החברה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חוזרת למסכי ספקטרום. KTLA (צילום: אתר רשמי)

אחד הערוצים המרכזיים שיחזרו למנויי ספקטרום-צ'רטר הוא KTLA-5, תחנת הטלוויזיה הפופולארית באזור לוס אנג'לס, שתשוב לממירי כמיליון וחצי מנויי החברה באזור המטרופולין. בסך הכל, יחזרו 24 ערוצים בהפקת טריביון לשידורי דרך ספקטרום-צ'רטר.

המחלוקת בין החברות התעוררה סביב התשלום שדרשה טריביון מספקטרום תמורת הזכות לשדר את תכני הערוצים שבהפקתה, בהם כאמור KTLA באזור לוס אנג'לס, PIX11 באזור ניו יורק וערוצים רבים נוספים בסיאטל, סן דייגו, דנוור, יוסטון ועוד. על פי ההודעה המשותפת של החברות שפורסמה היום (שישי) אחר הצהריים, "אנחנו שמחות להודיע כי הגענו להסכם שיחזיר את התחנות המקומיות של טריביון וכן את WGN אמריקה ללקוחות ספקטרום וצופי טריביון". WGN אמריקה היא חבילת ערוצי בידור בכבלים שמפיקה טריביון.

פרטי ההסכם לא פורסמו, אולם סביר להניח כי הוא כולל העלאה של התשלומים של ספקטרום לטריביון, אם כי כנראה פחות משהיא רצתה במקור. בהודעה שפרסן מנכ"ל טריביון פיטר קרן למנויים מוקדם יותר השבוע נכתב: "אנחנו לא מבקשים סכום גבוה פי שניים או פי שלושה עבור התכניות שלנו. אנחנו רק מבקשים עסקה הוגנת, כזו שתואמת את מה שחברות כבלים ולווין אחרות משלמות לנו. ספקטרום, מצדה, היא תאגיד עצום עם הכנסות של 43 מיליארד דולר בשנה ורווח של עשרה מיליארד דולר. היא מנסה להשתמש בגודלה ובכם כדי ללחוץ עלינו להסכים למחיר שהוא פחות מהוגן".

 

ישודרו למנויי ספקטרום. הניו אינגלנד פטריוטס (צילום: Getty)

על פי ההערכות בתקשורת, הלחץ הציבורי בפתחו של סוף השבוע בו ירוכזו משחקי הפלייאוף ב-NFL, שמשודרים על ידי ערוצים בהפקת טריביון, הוא שהוביל להגעה להסכם היום. אלמלא הסכם זה, רבים ממנויי ספקטרום לא היו יכולים לצפות במשחקים, מה שקרוב לודאי היה מוביל לתגובה צרכנית חריפה שכל הצדדים רצו להמנע ממנה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE