הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חרף ההשבתה הפדרלית, רשות המסים תתיר להגיש דו"חות מס
רק 12% מכוח העבודה של ה-IRS לא הוצא לחופשה ללא תשלום בעקבות ההשבתה, אך רבים מהם יידרשו לשוב לעבודתם גם ללא שכר. הסיבה? מה-28 בינואר ניתן יהיה להגיש את דו"חות המס גם אם ההשבתה לא תסתיים

בזמן שההשבתת הממשל הפדרלי נכנסת ליומה ה-21, בימים האחרונים נודע כי רשות המסים האמריקאית (IRS) מתכננת להשיב לא מעט עובדים מחופשה ללא תשלום על מנת שתוכל לספק את החזרי המס, שאותם יחלו לקלוט ב-28 בינואר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

מאז החלה ההשבתה, כ-88% מעובדי ה-IRS הוצאו לחל"ת ועל כן אין ביכולתה של הרשות לבצע החזרי מס בעבור 300 מיליון אמריקאים עם 12% מכוח העבודה. לכן התקבלה ההחלטה להשיב חלק מהעובדים מתוך תקווה שההשבתה תסתיים בימים הקרובים. כאמור, ניתן להגיש את הדוחות החל מה-28 בינואר, אך המועד הסופי לכך הוא בעוד ארבעה חודשים, ב-15 באפריל.

כזכור, במהלך ההשבתה שהרחשה ב-2011, רשות המסים הודיעה שהיא לא תנפיק החזרי מס, דבר שהוביל לחרושת שמועות שלפיהן מועד ההגשה הסופי יידחה אם ההשבתה לא תסתיים עד ה-28 בינואר. בסופו של דבר, רשות המסים הודיעה שהיא כן תנפיק החזרי מס, בדיוק כפי שהייתה עושה אם הממשלה לא הייתה מושבתת.

"אני רוצה להדגיש את המחויבות של הרשות לוודא שמשלם המסים יקבל את ההחזר שמגיעו לו ללא כל קשר למה שקורה בממשל הפדרלי. אני מעריך מאוד את עבודתם הקשה של עובדי הרשות, כמו גם את המחויבות שלהם לשרת את העם האמריקאי בזמן בעייתי זה", אמר השבוע צ'אק רטיג, יו"ר הרשות.

בשונה מ-2011, רשות המסים החליטה להסיר כל צל של ספק והבוקר היא פרסמה הודעה בה הפצירה בציבור הרחב לא לחכות עם הגשת המסים, ומומלץ להגיש אותם במועד המוקדם ביותר שניתן. עוד הודיעה היום שהיא תציע כלים באתר האינטרנט שלה כדי לסייע במילוי טפסי המסים והגשת בקשת ההחזרים, וזאת בתנאי שמדובר ביחיד או משפחה המרוויחים מתחת ל-66,000 דולר בשנה. על פי ההערכות, ל-100 מיליון אמריקאים ניתנת הזכות להשתמש בשירות זה ללא תשלום. בנוסף, ניתן להשתמש באפליקציה בשם IRS2GO שזמינה בחנויות של אפל, אמזון וגוגל, ובאמצעותה ניתן לעקוב אחר הסטטוס של בקשת ההחזר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE