הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בזכות הערנות של הורה: בן 6 נתפס עם אקדח בבית הספר
לא ברור מה הוביל את הילד הקטן להביא את כלי הנשק לבית הספר, והמשטרה מסרה שלא תעמיד אותו לדין בשל גילו. מנהל בית הספר מבטיח להעניש והפציר בהורים לערוך שיחות פתוחות עם הילדים בנוגע לסכנות הטמונות בנשיאת אקדח. המשטרה: "לוודא שהאקדח נעול במקום בטוח"

המשטרה בבירת אוהיו, קולומבוס, פתחה השבוע בחקירה לאחר שילד בן 6 נתפס עם אקדח באחד מבתי הספר בעיר. הילד הגיע לבית הספר Columbus Africentric, בית ספר ציבורי בו לומדים אלפי תלמידים, החל מכיתה א' ועד כיתה י"ב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האקדח שנמצא אצל התלמיד הצעיר על רקע בית הספר (צילום: AP / משטרת קולומבוס)

 

על פי דוח המשטרה, הורה שהסיע את בנו לבית הספר הבחין בחפץ גדול בצורת אקדח בתוך המכנס של הילד, ועל כך דיווח למאבטח בית הספר. ביחד עם הנהלת בית הספר, המאבטח ערך חיפוש על הילד ומצא את האקדח. למרות חומרת האירוע, המשטרה מסרה במהלך סוף השבוע שאין בכוונתה להעמיד את הילד לדין, וזאת בשל גילו הצעיר. עם זאת, בהודעה שפרסמה ביקשה המשטרה מההורים "לוודא שאקדח שיש ברשותכם נמצא במקום בטוח ונעול בצורה טובה".

 

 

בדף הפייסבוק של משטרת קולומבוס פורסמה תמונה של האקדח וניתן לראות את המחסנית המלאה, אך לא ברור אם האקדח היה טעון בעת ההגעה של הילד לבית הספר. מנהל המוסד החינוכי, טיירי פולארד, שלח מכתב בהול להורים, סיפר על האירוע והפציר בהורים לגלות יותר אחריות: "בזמן שהתלמידים הגיעו בבוקר יום שישי, עירנותו של הורה הובילה לגילוי של אקדח אצל אחד התלמידים שהיה בתוך שטח בית הספר. כלי הנשק נלקח בצורה מהירה ובטוחה, ומשטרת קולומבוס פעלה על מנת לוודא שבית הספר מאובטח ובטוח", הוא כתב.

עוד המשיך ואמר כי "דעו שהתלמיד יקבל עונש ראוי, אבל דעו גם שההשלכות של נשיאת נשק הן עוד יותר חמורות מחוץ לבית הספר. צעירים בכל גיל צריכים להכיר את הסכנות שיש בהחזקת אקדח, טייזר או כל כלי נשק אחר, גם לא אמיתיים. על ההורים לנהל שיחות עם ילדיהם על סוגי החפצים שאסור להביא לבית ספר", כלשון ההודעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE