הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החשוד בחטיפת הנערה "עשה מאמצים גדולים למזער טביעת רגל פורנזית"
בין השאר, טוען שריף מחוז בארון, גילח ג'ייק פאטרסון בן ה-21 את ראשו כדי לא להשאיר שיער בזירת הפשע, בטרם ביצע "מתקפה מתוכננת היטב". לא ידוע על קשור בינו לקורבנותיו לכאורה

הגבר בן ה-21, המואשם בחטיפת הנערה ג'יימי קלוס בוויסקונסין וברצח הוריה, גילח על פי טענת הרשויות את ראשו בכדי שלא להשאיר שיער מאחור. ג'ייק פאטרסון "עשה מאמצים גדולים למזער את טביעת הרגל הפורנזית שלו בזירת הפשע", אמר כריס פיצג'ראלד, שריף מחוז בארון בו בוצע הפשע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כרגע מחפשים 88 ימי ראיות. האם קנה לחטופה בגדים? האם קנה לה אוכל? האם הלכה איתו לחנות? (צילום: משרד השריף של מחוז בארון)

 

פאטרסון נעצר ביום חמישי לאחר שג'יימי בת ה-13 הצליחה בדרך נס להימלט ממנו. היא הוחזקה בעיירה גורדון במשך שלושה חודשים, מאז נמצאו הוריה ירויים למוות בביתם שבבארון. פיצג'ראלד אמר שמדובר ב"מתקפה מתוכננת היטב". פאטרסון מואשם בחטיפה ושני סעיפי רצח.

"כרגע, אנחנו מחפשים אחר 88 ימים של ראיות", אמר פיצג'ראלד אתמול (שבת). "אז אנחנו מחפשים קבלות, שיעידו היכן החשוד היה ב-88 הימים האחרונים. האם הוא לקח איתה דברים? האם היא הלכה איתו לחנות? האם הוא קנה לה בגדים? האם הוא קנה לה אוכל?"

ג'יימס ודניס קלוס נרצחו ביריות רובה ציד ב-15 באוקטובר. גופותיהם נמצאו באותו יום, בו נעלמה ג'יימי. הנערה סיפרה לחוקרים שהוחזקה בבקתה מבודדת בגורדון. פאטרסון גדל בגורדון, עיירה זעירה של 645 נפשות, 70 מייל בלבד מבארון.

 

הוחזקה בבקתה מבודדת, 70 מייל מבית הוריה. ג'יימי קלוס (צילום: CNN, באדיבות המשפחה)

 

פאטרסון סיים את לימודיו בבית הספר התיכון נורת'ווד שבמינונג הסמוכה ב-2015. המנהל ג'ין סרום זוכרת אותו כ"תלמיד טוב ושקט עם חברים נפלאים וכיתה תומכת", אולם הודתה שאינה זוכרת הרבה בנוגע אליו. לאחר שסיים את לימודיו עבד יום אחד במפעל מקומי בטרם התפטר והודיע שהוא עוזב את האזור. החוקרים טרם מצאו קשר בינו למשפחת קלוס.

ג'ניפר סמית', דודתה של ג'יימי עמה היא מתגוררת כעת, הודיעה בפייסבוק כי הנערה זכתה ל"שנת לילה טובה למדי". היא הוסיפה כי "כמשפחה אנחנו נעבור את את כל תהליך ההחלמה שצפוי לג'יימי. זו תהיה דרך ארוכה אבל אנחנו משפחה חזקה ואנחנו אוהבים את הילדה הקטנה הזו כל-כך".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE