הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תחת גשם כבד: מרדף אחר מכונית גנובה בדרום לוס אנג'לס
במשך קרוב לשעה נסעה המשטרה אחרי מכונית מסוג קיה, שעליה דווח שהיא נשדדה באיומי אקדח במהלך סוף השבוע. באופן מפתיע למדי, נהגת הגיחה מתוך המכונית והחלה להתפשט בטרם נעצרה

במצבים רגילים, כבישי לוס אנג'לס עמוסים ברכבים ברוב שעות היממה, בטח ובטח כאשר סופה חורפית פוקדת את האזור. הבוקר התנהל מרדף רכוב ברחובות הגשומים של דרום קליפורניה, דבר שבוודאי לא גרם להקלה בעומסי התנועה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תחילת המרדף והצורה המוזרה בה הסתיים (צילום: קי. טי. אל. אי)

 

המשטרה החלה לרדוף אחרי מכונית מסוג קיה שעליה דווח במהלך סוף השבוע שהיא נגנבה באיומי אקדח, כך על פי צ'ארלס מור ממשרד השריף של מחוז לוס אנג'לס. בסביבות השעה 10:45 בבוקר, ניידת הבחינה במכונית המדוברת בצומת השדרות וילמינגטון ורוזקרנץ. עוד מסר מור כי לא ידוע במאה אחוז אם האישה שנהגה במכונית היא זו שגם גנבה אותה.

 

המרדף ברחובות לוס אנג'לס (צילום: קי. טי. אל. אי)

 

הנהגת החלה לנסוע ברחובות קרסון, קופמטון ודרום לוס אנג'לס כאשר היא כמעט ופגעה במספר מכוניות נוספות ואף חצתה רמזור אדום וכמעט גרמה להתנגשות חזיתית. בשל הגשם הכבד, המשטרה החליטה לקחת צעד אחורה ולא להבהיל את האישה, שעלולה הייתה לאבד שליטה בקלות יתרה.

הנהגת המשיכה ברחובות דרום לוס אנג'לס עד שהחלה לנסוע צפונה בכביש המהיר 110. היא ירדה מהכביש באזור מרכז העיר, אך כעבור שניות בודדות היא עלתה עליו מחדש לכיוון ההפוך. האירוע הסתיים בצורה מוזרה ביותר בסביבות השעה 11:40 בבוקר כאשר האישה יצאה מהמכונית בפינת רח' 98 ושדרת ווסטרן. שוטרים רבים החלו לכוון אקדח לעברה והיא החלה להתפשט. לבסוף היא נערצה כשהיא לבושה במכנס קצר וחזייה, והוכנסה אל הניידת.

 

התפשטה ונכנעה (צילום: קי. טי. אל. אי)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE