הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חוזרת לחיים: סלינה גומז מסיימת את תענית השתיקה שלקחה על עצמה
עכשיו אנחנו בטוחים שמצבה של גומז הרבה יותר טוב. אחרי שלקחה הפסקה מהפעילות ברשתות החברתיות, יצאה מאשפוז, בילתה עם משפחה וחברים בחופשה, היא העלתה פוסט באינסטגרם עם מסר למעריצים

לאחר קרוב לארבעה חודשים, חוזרת הזמרת סלינה גומז (26) לפעילות באינסטגרם ויש לה מסר לעוקבים. בפוסט בו שיתפה בתמונה שלה בשחור-לבן כתבה הכוכבת "חלף זמן מה מאז שמעתם ממני, אך רציתי לאחל לכולם שנה טובה ומאושרת ולהודות לכם על האהבה והתמיכה".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




עוד הוסיפה, "השנה שעברה היתה בהחלט שנה של הרהורים פנימיים, אתגרים וצמיחה. אלה תמיד האתגרים שמראים לך מי אתה ועל מה אתה מסוגל להתגבר". גומז המשיכה עם המסר הרציני שלה וכתבה, "תאמינו לי, זה לא קל, אך אני גאה להיות האדם שאני הופכת להיות ומצפה לשנה הבאה. אוהבת את כולכם".

בחודש ספטמבר של השנה שעברה הודיעה גומז שהיא לוקחת הפסקה מהפעילות ברשתות החברתיות, "אני צריכה לעשות צעד לאחור ולחיות את חיי בהווה" וכתבה אז, כי "תגובות שליליות יכולות לפגוע ברגשות של מישהו".



גומז נשארה מתחת למכ"ם של התקשורת במשך מספר חודשים לאחר שאושפזה פעמיים וקיבלה טיפול לבריאות הנפש. בחודש דצמבר האחרון היא נראתה כשהיא מחוץ לאשפוז, כשהיא מבלה עם משפחה וחברים בחופשה.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE