הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כך תהיו בריאים ב-2019: כתבה אחת עם כל מגמות הבריאות שילוו אתכם השנה
אין צורך להתאמץ יותר מדי על מנת להישאר מעודכנים בטרנדים שיסייעו לכם להיות בריאים יותר השנה. כל שעליכם לעשות זה לקרוא את הכתבה הבאה

מדי שנה מתפרסם ניתוח לפיו נקבעות מגמות הבריאות שילוו את אותה השנה. הכתבה הבאה מציגה את תוצאות הניתוח שבוצע לכבוד שנת 2019 עם כל המגמות הרלוונטיות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



כולם הולכים לאהוב את זה: שינה טובה

הניתוח העלה, כי המגמה העיקרית בתחום הבריאות לשנת 2019 קשורה בטיפול-עצמי וכוללת את מגוון האפשרויות ההולכות ומתפתחות בנושא.

הזיזו הצידה את האוכמניות, משום שהמגמה שתכבוש את השנה החדשה בתחום פירות היער קשורה בצריכת סמבוק (Elderberries). בזכות ההשפעות האנטי-דלקיות שלהם, העניין בעשבי מרפא עולה והמתכונים המשלבים סמבוק נמצאים במגמת עליה.

אבקות סופר-פוד משתלטות לחלוטין. אם עדיין לא ניסיתם אותן, כנראה שבשנת 2019 אתם צפויים להתחיל ולהוסיף אבקת סופר-פוד לתפריט שלכם. מדובר על מגוון אפשרויות, כגון מאצ'ה או מאקה שניתן להוסיף למשקאות וליהנות מיתרונות בריאותיים נחשקים.


הטרנד הלוהט בסצנת פירות היער: סמבוק

הטרנד שכולנו הולכים לאהוב הוא שינה טובה יותר. המגמה הזו כוללת שימוש בדרכים שונות על מנת לאפשר אופטימיזציה של השינה. הודות למחקרים ולמומחים שמשבחים ומהללים שינה טובה יותר, רבים מחפשים דרכים לאפשר לעצמם שינה איכותית ורצופה כחלק מהטרנד הלוהט. מי היה מאמין שללכת לישון מאוחר יהפוך ל-out ושלישון מוקדם יהפוך ל-in.

מגמה נוספת שרושמת עליה היא תכנון טוב יותר של תכנית תזונה. תכנון התזונה לא עוזר רק בחיסכון של זמן וכסף, אלא שהוא מסייע בירידה במשקל ובתחושה נהדרת. לכן לא פלא שתכנית תזונה צפויות להמשיך וללוות אותנו גם לאורך השנה החדשה.

בדומה להרגלי השינה שילכו וישתפרו השנה, כך גם הרגלי צריכת האלכוהול. המגמה הבאה מצביעה על נטישה של משקאות אלכוהוליים ושכרות. רבים מעוניינים לנהל חיים מפוכחים ובריאים יותר והמגמה הזו צפויה לרשום עלייה במהלך שנת 2019.

לסיום, אחת המגמות הנוספות שיתחזקו השנה היא האובססיה לשמנים טבעיים. לאחר שרבים התאהבו בשמן קוקוס זה הזמן לנסות שמן זנגביל. נרשמת עליה בשימוש בשמן זנגביל באמבטיה, בעיסויים ובמזון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE