הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משחק הכסאות: הטריילר לעונה האחרונה של הסדרה האפית מעלה את מספר סימני השאלה
אל תצפו לפתור את השאלות שלכם בזכות הטריילר החדש ל"משחקי הכס", רק לקבל רמזים מבלבלים באשר למה שאולי צפוי להגיע יחד עם החורף בעונה השמינית של הסדרה הפופולרית

נפתח בעובדה הוודאית היחידה שתוכלו למצוא בטריילר החדש של HBO לסדרת הטלוויזיה האגדית, משחקי הכס: פרק הבכורה של העונה השמינית והאחרונה יוקרן ב-14 באפריל. הנה אתם יכולים להכניס תזכורת חדשה לסמארטפון ולהתחיל לספור לאחור.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




העונה החדשה, שתפתח בדיוק בזמן לאביב, צפויה להביא אתה דווקא את האירועים המקפיאים של החורף שיתפשט ברחבי ווסטרוז. הטריילר החדש לא חושף מידע על מה שצפוי ומציג רמזים שהופכים את ניבוי האירועים הבאים למאתגר. במילים אחרות, הטריילר רק מעלה את מספר סימני השאלה בקרב מעריצי הסדרה.  

פרטים על העונה האחרונה של הסדרה הם מצרך נדיר בימינו ונכון להיום, ידוע רק שהיא תכלול שישה פרקים בלבד. מדיווחים עולה, כי העבודה על כל פרק התנהלה כמו הפקה של סרט שלם, כשהיו סצנות שדרשו שבועות של צילומים, כמו אחת הסצנות הגדולות לה מצפים מעריצי הסדרה, עם הקרב הגדול נגד ההולכים הלבנים. כך ברור מדוע נדרש זמן רב כל כך להשלים את העונה.



בראיון שנערך עם קית' הרינגטון, הלא הוא ג'ון סנואו, לאחר סיום צילומי העונה האחרונה, הוא סיפר, כי נראה שהעבודה על העונה האחרונה "נועדה כדי לשבור אותנו. כולם היו שבורים בסוף, אני לא יודע אם בכינו כי היינו עצובים על כך שהעבודה בסדרה הסתיימה או בגלל שזה היה כל כך מעייף. היינו במצב של חוסר שינה, ובשלב מסוים זה גרם לנו לחשוב שכבר נמאס לנו מזה. אני זוכר שכולם התהלכו לקראת הסוף ואמרו 'הספיק לי, אני אוהב את זה, זה היה הדבר הכי טוב בחיים שלי, אני אתגעגע לזה יום אחד, אבל אני סיימתי".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE