הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסופה בלוס אנג'לס: נזק כבד לבתים באנסינו, אזהרת שיטפונות לכלל ה"וואלי"
הגשם ממשיך להלום בתושבי דרום קליפורניה, והבוקר נודע שעשרות בני אדם התפנה מרצונם משכונת אנסינו לאחר שאמש מפולת בוץ גרמה לנזק כבד לאחד הבתים. בכיר במכבי האש: "מדאיג מאוד, בייחוד עם כמות הגשם שצפויה לרדת בהמשך השבוע"

בזמן שמערכת חורפית גשומה במיוחד פוקדת את כל אזור דרום קליפורניה, הרשויות בלוס אנג'לס סימנו 14 בתים בשכונת אנסינו שבעמק סן פרננדו ("הוואלי") כנמצאים תחת סכנת שטפונות חמורה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עצים נעקרו מהשורש וגסטהאוס נע ממקומו (צילום: פוקס)

 

אתמול הוסב נזק כבד לאחד הבתים בשכונה, ומהנדסי העירייה נאלצו לסמן את הגסטהאוס כ"Red-Tagged", כלומר מבנה שמסוכן לשהות בו. בעקבות מפולות הבוץ בשכונה, עשרות משפחות התפנו מרצונם. היום יגיע לאזור מהנדסים נוספים שיכריעו אם העירייה תיאלץ להודיע על פינוי חובה.

 

 

מדובר ברח' בוריס שבשכונה, רחוב הממוקם דרומית לשד' ונטורה ובין השדרות אטיוונדה ו-ווייט אוק. "השטפונות שקרו בעקבות מפולת הבוץ החלו בסביבות השעה 5:00 אחר הצהריים ביום שני. בצילומי הלווין ניתן לראות שדה הרס של 250 רגל על 30 רגל. יש מקומות שבהם הבוץ מגיע לעומק של 8 רגל עד שמגיעים לאדמה יציב", אמר היום אריק סקוט, דובר מכבי האש בעיר. "מדובר בזרם חזק מאוד, כזה שיכול לעקור עצים מהשורשים. זה מה שקרה עם הגסטהאוס", הוא אמר.

 

הנזק הכבד באחד הבתים ברח' בוריס באנסינו (צילום: סי. בי. אס.)

 

תחזית מזג האוויר מצביעה על כך שהגשם צפוי להמשיך ולרדת עד יום חמישי, דבר שבוודאי לא מפחית בחששות בקרב תושבי השכונה. אנדרו וורדין, בכיר במכבי האש, הגיב למתרחש באנסינו ואמר: "זה מדאיג מאוד, בייחוד עם כמות הגשם שצפויה לרדת בהמשך השבוע. יש חשש שמפולת הבוץ תגדל, דבר שעלול לפגוע בבתים נוספים", הוא סיכם.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE