הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קראו: זו הסיבה לתביעה המאסיבית שהגישה ריהאנה נגד אבא שלה
כנראה שמערכת היחסים של הזמרת עם אביה מעולם לא שפעה אהבה. היא כבר סיפרה בעבר שראתה אותו מתעלל באמה. כעת, לאחר שהגישה נגדו תביעה משפטית, נראה שהיחסים ביניהם הולכים להתדרדר עוד יותר

הזמרת ריהאנה הגישה תביעה נגד אביה, רונלד פנטי והחברה שלו, Fenty Entertainment. ממסמכי התביעה עולה, כי ריהאנה טוענת שאביה ושותפו העסקי "מסרו לצד שלישי ולציבור, באופן מרמה ומטעה, כי החברה שלהם, Fenty Entertainment, מזוהה עם ריהאנה וכי יש לחברה את הסמכות לפעול בשמה".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




בהמשך לכך, ריהאנה טוענת שאביה, "השתמש בשקרים האלה במאמץ מזויף על מנת לגייס מיליוני דולרים מצדדים שלישיים תמימים, בתמורה להבטחה המעטה, כי החברה שלו מורשית לפעול בשמה של ריהאנה ו / או שריהאנה תופיע במקומות שונים בעולם".

התלונה של ריהאנה היא בגין פרסום כוזב, שקר ופגיעה בפרטיות. על פי מסמכי בית המשפט, ריהאנה תובעת על מנת להגן על "השם, המוניטין, הרצון הטוב והפרטיות".

בנוסף לקריירה המוסיקלית המוצלחת שלה, הכוכבת בת ה-30, יצרה קו מוצרי טיפוח ויופי, תחת המותג Fenty. מותג שמתרחב גם לתחומי ההלבשה התחתונה והאופנה.



באשר ליחסים עם אביה, ריהאנה כבר סיפרה בעבר שהיא ראתה אותו מתעלל באמה. "אלימות במשפחה היא לא משהו שאנשים רוצים שמישהו ידע, אז הם פשוט יחביאו אותו בבית. תמיד אמרתי לעצמי, אני אף פעם לא אהיה במערכת יחסים עם מישהו כמו אבא שלי, אף פעם". כך סיפרה הכוכבת בעבר.

לגבי התביעה שהגישה ריהאנה, היא ועורכי הדין שלה מקווים שבית המשפט יצהיר כי "אסור למכור, להציע למכירה, לפרסם או לקדם כל סחורה או שירותים באמצעות שמו של המותג Fenty, או כל מונח אחר הדומה באופן מעורפל לשמה של ריהאנה".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE