הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התרעת חטיפה בברונקס: חשש לשלומה של בת שנתיים
סנייה בניטז המאובחנת כאוטיסטית נראתה לאחרונה עם אביה הביולוגי שאינו מורשה לראותה ללא פיקוח. המשטרה: "חשש ממשי לפגיעה פיזית ו/או מוות". הפעוטה לבשה

הרשויות בניו יורק הוציאו לפני זמן קצר היום (רביעי) התראת חטיפה ("אמבר") וביקשו את עזרת הציבור באיתור פעוטה בת שנתיים בברונקס, שנחטפה על פי החשד על ידי אביה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חשש ממשי לשלומה. סנייה וכריסטיאן בניטז

המשטרה מחפשת אחר סנייה בניטז, בת שנתיים שמאובחנת כאוטיסטית. בהתרעת החטיפה נמסר כי "הילדה נלקחה בנסיבות שהובילו את המשטרה לחשוב כי יש סכנה משמעותית לפגיעה פיזית ו/או מוות". סנייה נראתה לאחרונה עם אביה הביולוגי, כריסטיאן בניטז, ביום שלישי אחר הצהרים בדירה באזור שדרות גליסון וקאסל היל.

סנייה נראתה לאחרונה ביום שלישי סמוך לשעה 7:30 בערב בביתה שבשדרות גליסון. מהמשטרה נמסר כי סבתה, בעלת המשמורת החוקית עליה, נקלעה לויכוח עם האב כריסטיאן. בעקבות הויכוח הוא לקח את סנייה ועזב את הדירה. התרעת החטיפה פורסמה בשעות אחר הצהרים המוקדמות (שעון מזרח) אף שהמשטרה מחפשת את הפעוטה יותר משבע שעות. לא ברור מה הוביל להחמרת ההתייחסות לאירוע.

 

צומת השדרות גליסון וקאסל היל בברונקס, סמוך לביתה של בניטז (צילום: Google Earth)

על פי הודעת המשטרה, בניטז, 21, אינו מורשה להפגש עם בתו ללא השגחה, אם כי לא נמסר על אירועים אלימים בעברו ולא ברור מדוע אין לו משמורת על בתו. גובהו 5 רגל ו-5 אינץ' (כ-1.65 מטר) והוא שוקל 160 פאונד. הוא נראה לאחרונה לובש מעיל כהה ומכנסי ג'ינס שחורים. סנייה בת השנתיים שוקלת כ-35 פאונד ועיניה ושערה חומים. היא נראתה לאחרונה לובשת מעיל בהיר ומכנסיים צבעוניים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE