הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נחשו: מי צפוי להיות סנדק או סנדקית לתינוק של מייגן מרקל והנסיך הארי?
רבים בממלכה הבריטית כבר החלו בסדרת ניחושים באשר למועמדים הפוטנציאליים לתפקיד הסנדק או הסנדקית של תינוק המלכותי שבדרך. יש לכם ניחוש?

מייגן מרקל והנסיך הארי צפויים לקבל לזרועותיהם את התינוק הראשון שלהם בתוך כמה שבועות. אך נכון לרגע זה לא ברור מי צפוי לשמש בתפקיד הסנדק או הסנדקית של התינוק. בזמן שחברים או בני משפחה עדיין לא הוכרזו, מדיווחים שונים עולה, כי אין סיכוי שבני הזוג יבחרו בנסיך וויליאם או בקייט מידלטון.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




בעוד שלוויליאם ולמידלטון יש שלושה ילדים: הנסיך ג'ורג', הנסיכה שרלוט והנסיך לואיס, מרקל והארי לא נבחרו כסנדקים לאף אחד מהם. לפני מספר שנים הסביר הדובר המלכותי, כי הארי ממילא דוד של הילדים ויהיה לו תפקיד בחייהם. זה אכן הגיוני.

רבים טוענים, כי יש סיכוי שהדוכס והדוכסית מסאסקס ישברו את המסורת ויבחרו בוויליאם ומידלטון לשמש כסנדקים. אך אחרים חושבים שמרקל והארי צפויים לבחור באפשרויות אחרות העומדות לרשותם.



אחת האפשרויות הם בני הזוג אמל וג'ורג' קלוני, שעל פי הדיווחים נחשבים לחברים טובים מאוד של הדוכס והדוכסית. אפשרות נוספת היא בני הזוג הקנדיים, ג'סיקה ובן מולרונן. מרקל קרובה מאוד לסטייליסטית ולבעלה מנחה הטלוויזיה.

ההכרזה על הבחירה בסנדק או בסנדקית מגיעה לפני הטבלת התינוק וכנראה שרק אז נדע מי נבחר לתפקיד באמת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE