הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: שתי סופות צפויות להגיע לעיר היום וביום שבת
הכינו את המעילים: הסופה הראשונה תגיע היום, והיא צפויה לגרום לרחובות להיות קפואים ומחליקים מחר בבוקר. הסופה הגדולה יותר תגיע בשבת, והשלג צפוי להיערם.

שתי סופות צפויות להגיע זו אחר זו לאזור ניו יורק. הראשונה תכה היום (חמישי), והשניה תגיע ביום שבת, אז צפויות לנשוב רוחות קפואות - בטמפרטורה של מינוס 20 מעלות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הולך להיות סוף שבוע סוער. ניו יורק בשלג (צילום: shutterstock)

הלילה צפוי התפוח הגדול לעטות שכבת שלג בעובי של אינטש עד שלושה, והחזאים מזהירים שמחר בבוקר הרחובות צפויים להיות חלקים ומסוכנים.

לאחר מכן, בשבת בלילה, תגיע הסערה הגדולה, "שתגרום לשלגים רבים", אמר ג'ון פיריק, חזאי של AccuWeather.

החזאים לא בטוחים כמה זמן יירד שלג עד שהוא יהפוך לגשמים קרים מאוד ביום ראשון. העיר עשויה לסיים את השבוע עם 3-7 אינטשים של שלג.

אגב החירום בעירייה הודיע כי הוא יפקח על המצב בסוף השבוע. "אנחנו מתחילים לנטר את הסערות מוקדם יותר, "אמר דובר אגף החירום, עומר בורן. המשרד שומר על קשר רציף עם שירות החיזוי הלאומי ועם המחלקה לסניטציה ותחבורה, הוסיף.

 

מנזקי הסופה בקליפורניה. בתקווה שניו יורק תעבור את זה יותר טוב

בלילה שבין ראשון לשני צפויות לנשוב בניו יורק רוחות חזקות וקרות, ותושבי האזור והמבקרים צפויים להרגיש כאילו מידות החום בחוץ עומדות על מינוס עשרים מעלות.

בזמן שבניו יורק נערכים לסערה, בקליפורניה החורף כבר מורגש בשיאו, והרשויות חוששות מאסונות שיבואו עם הסערות הקשות. צווי פינוי פורסמו לאזור שבו השתוללה שריפת וולסי וחלקים אחרים ממחוזות לוס אנג'לס ו-ונטורה בעקבות השריפות האחרונות. זאת, בשל החשש ממפולות בוץ.

הסופה שהשתוללה אתמול לא גרמה למפולות ממנה חששו הרשויות, אך הסופה השלישית השבוע, וייתכן כי היא הקשה ביותר, גרמה למפולות בוץ אתמול.

בשעות הערב, גרמה הסופה לממטרים בכמות של יותר מאינטש ברחבי מחוז לוס אנג'לס, והגשמים צפויים להמשך גם היום. עם תחילת הממטרים הכבדים אתמול אחר הצהריים, משרד השריף המקומי הזהיר כי הסופה עלולה לגרום "לסכנה בשל מפולות בוץ ושברים" באזור שבו השתוללה שריפת וולסי. הרשויות הזהירו עוד מתנאי נהיגה קשים.

 

תמונות מתאונת השרשרת אתמול בקליפורניה (צילום: CalTrans)

אתמול נסגרו רוב הנתיבים לכיוון דרום בכביש מס' 15 באזור מעבר קייחון (Cajon Pass) לאחר שיותר מ-35 בני אדם נפצעו בתאונת שרשרת שבה היו מעורבות לא פחות מ-19 מכוניות.

על פי המשטרה המקומית, תנאי מזג האוויר הקשים הם שגרמו לתאונה בסביבות השעה 9:00 בבוקר. כוחות ההצלה של מחוז סן ברנרדינו העניקו טיפול ראשוני ל-35 פצועים. חלקם הועברו להמשך הטיפול בבית החולים בזמן שרוב הפצועים סירבו להתפנות.

הכביש נסגר לתנועה בשני הכיוונים, אך כעבור כשעה הנתיבים לכיוון צפון נפתחו מחדש, ולאחר מכן נפתחו גם הנתיבים לכיוון דרום. . מדובר בכביש מהיר המחבר בין לוס אנג'לס לבין לאס וגאס, ובתמונות מזירת התאונה ניתן לראות כי בין כלי הרכב שמעורבים בתאונה ישנן לא מעט משאיות גדולות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE