הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שר האוצר רמז על הקלה במכסי המגן, הבורסה הגיבה בחיוב
זמן קצר לאחר ההודעה של שר האוצר בנוגע להקלת המכסים, מקורב לנשיא מסר כי "אין שום דיון בנוגע להסרתם". ובכל זאת, המניות והמדדים הספיקו להגיב באופן חיובי. הדולר ממשיך להתאושש אל מול השקל הישראלי

על רקע הדיווחים ב"וול סטריט ג'ורנל" לפיהם שר האוצר מנוצ'ין פועל להפחית את מכסי המגן שהוטלו על מוצרים סיניים, המסחר בבורסה ננעל היום במגמה חיובית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבורסה בניו יורק (צילום: Shutterstock)

 

שלושת המדדים החשובים הוסיפו לערכם, בייחוד בשעות לאחר הודעתו של שר האוצר. מדד הדאו ג'ונס עלה ב-162.94 נקודות וננעל על 24,370.10 נקודות, מדד ה-S&P500 עלה בקרוב לעשרים נקודות וננעל על 2,635.96 ואילו מדד הנאסד"ק טיפס בקרוב ל-50 נקודות, תוספת של פחות מאחוז בודד, והגיע ל-7,084.46 נקודות. ההתלהבות שהחלה בעקבות הודעת שר האוצר נרגעה במעט לקראת תום המסחר לאחר שמקורב לנשיא טראמפ מסר כי "אין שום דיון בנוגע להסרת מכסי המגן".

"אפשר להוציא מכל הסיפור הזה דברים חיובים. הבורסה פשוט ממתינה לקבל בשורות טובות. ברגע שקמצוץ קטן של חדשות טובות התקבלו, המניות והמדדים זינקו. כשזה יקרה בצורה אמיתית, הבורסה תגיב בחיוב", אמר ארט הוגאן, בכיר בחברת ההשקעות National Securities. היו גם חברות שערך המנייה שלהן עלתה בעקבות הודעת שר האוצר, בייחוד חברות הפועלות בשווקים הבינלאומיים. כך למשל, חברת קטרפילר הוסיפה 2.2% לערכה, בואינג זינקה ב-2% ואפל רשמה עלייה קטנה של 0.6% בערך מנייתה.

אחרי שנחלש מעט בשבועות האחרונים, הדולר האמריקאי התחיל במגמת התאוששות ושער החליפין עומד כעת על 3.69 שקלים בעבור כל דולר אמריקאי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE