הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגיע לבצע צו פינוי, נרצח והוסתר בבוידם
כשמשכירים לאנשים הלא-נכונים, זה עלול להיגמר במוות. כך קרה לדייויד סטוקו מסאות' ג'ורדן שביוטה, שניסה לפנות דיירים מדירה שבבעלותו ונורה למוות. גופתו הוסתרה היטב כל-כך שהתגלתה רק בחיפוש שני

סוכן נדל"ן במדינת יוטה נרצח על פי החשד בידי דיירים אותם ניסה לפנות מן הדירה - וגופתו נמצאה בסוג של 'בוידם' ביחידת המגורים. העיתון סולט לייק טריביון דיווח כי דייויד סטוקו, אב לארבעה, הלך בערב חמישי מביתו שבעיר סאות' ג'ורדן לדירה שבבעלותו בבירת המדינה סולט לייק סיטי, לאחר שניהל מול דייריו הליך פינוי והודיע להם כי עליהם להתפנות עד השעה שש בערב. גופתו התגלתה למחרת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"הוא חנק אותי בבריח רציני מאד". החשוד ברצח ושתי שותפותיו לאחר מעשה (צילום: כלא מחוז סולט לייק)

 

אחד הדיירים, מנואל ולאסקז שמו, סיפר בעדותו כי נקלע לקטטה עם סטוקו בליל חמישי האחרון מפני שבעל הבית פרץ את הדלת וחנק אותו ב"בריח רציני מאד". ולאסקז בן ה-31 טען בפני השוטרים שבעודו נחנק, הושיט יד לתוך פאוץ' שחגר, שלף אקדח וירה בסטוקו מספר יריות.

מאוחר יותר ניקו שותפותיו של ולאסקז, ג'סיקה ריס (המכונה גם ג'סיקה מילר) בת ה-38 ודיאנה הרננדז בת ה-30, את הדירה והחביאו את גופתו של סטוקו ב"גוחמת הזחילה" שמתחת לבית. המחבוא היה כה מוצלח עד שהשוטרים החמיצו אותו בחיפוש הראשון שערכו בדירה, בערב שישי.

ולאסקז, בעל הרשעות בתחום הגניבה מ-2008 ו-2015, מוחזק בכלא מחוז סולט לייק בסעיפי אישום מרובים, כולל חשד לרצח, ואילו ריס והרננדז נעצרו בחשד לשיבוש הליכי משפט. הן עשויות לעמוד גם בפני אישומים של סיוע לרצח לאחר מעשה.

 

"לעולם לא היה יוזם אלימות... נזכור אותו כגיבור ואלוף". המנוח עם משפחתו (צילום: באדיבות המשפחה)

 

אמו ואחיו החורג של סטוקו חולקים על גרסתו של ולאסקז וטוענים כי יקירם לעולם לא היה יוזם תקיפה אלימה. בהודעה שפרסמו בשבת אומרים בני משפחת סטוקו כי "לבם נשבר" נוכח האובדן. "המצב טראגי מעבר לכל המלים, אולם אנו זוכרים את דייב כפי שמגיע לו להיזכר, כגיבור ואלוף".

המשפחה הקימה קרן באתר גיוס ההמון GoFundMe כדי לסייע לאלמנה ניקי וארבעת הילדים. משטרת סולט לייק הודיעה בעקבות המקרה לאזרחים כי אם הם מוצאים עצמם במצב בו עליהם להיפגש מסיבות עסקיות עם אנשים המעוררים בהם חשש לביטחונם, ניתן לבקש ליווי משטרתי "להרגעת הרוחות". 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE