הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"פוקס ניוז" התנצלה לאחר ש"הרגה" בטעות שופטת ביהמ"ש העליון
"תקלה טכנית", כך כינו בערוץ החדשות השמרני את פרסום תמונת השופטת הליברלית עם הכיתוב 1933-2019. בהמשך התוכנית התנצלו שני המגישים: "חשוב לנו שלא יחשבו שמדובר פה במשהו אחר מלבד טעות תמימה. זה התרחש בטעות"

רגע מוזר ביותר נרשם במהלך שידור תוכנית הבוקר "פוקס אנד פרנדס" בערוץ "פוקס ניוז" לאחר שתמונתה של שופטת בית המשפט העליון, רות ביידר גינסבורג, הועלתה למסך ביחד עם הכיתוב "1933-2019". בהמשך השידור התנצלו מנחי התוכנית על שידור התמונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צוות המנחים של "פוקס אנד פרנדס" על רקע התמונה המדוברת (צילום: AP / טוויטר)

 

"אנחנו צריכים להתנצל. תקלה טכנית בחדר הבקרה הוביל לשידור תמונה של רות ביידר גינסבורג ועליו תאריך. חשוב לנו שלא יחשבו שמדובר פה במשהו אחר מלבד טעות תמימה. זה התרחש בטעות. אנחנו חושבים שהיא עדיין בבית מתאוששת מניתוח", אמר סטיב דוסי, אחד המנחים. איינסלי אירהארדט, מנחה נוספת, הוסיפה כי "אנו מתנצלים, זו הייתה טעות ענקית". לאחר השידור, חברת החדשות פרסמה הודעה באמצעות מחלקת הדוברות שלה ובה נאמר כי "מדובר בתקלה טכנית שיצרה את הגרפיקה".

כזכור, השופטת גינסבורג עברה ניתוח להסרת גידול סרטני והיא פספסה בשבוע שעבר, לראשונה במהלך כהונתה, דיון שנערך בבית המשפט העליון. אין זו הפעם הראשונה שחוגים שמרנים עוסקים בבריאותה של השופטת, שכן רק בשבוע שעבר הסנאטור הרפובליקני לינדסי גראהם אמר שהוא "נחוש מאוד להחליף אותה בשופט שמרן".

בבית המשפט העליון של ארה"ב מכהנים 9 שופטים כאשר כיום ישנם 5 שופטים שמרנים ו-4 ליברלים. פרישתה של גינסבורג במהלך כהונת טראמפ תוביל ליתרון שמרני גדול יותר, דבר שישנה את הכיוון שאליו הולך בית המשפט בעשורים הקרובים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE