הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כשהאקס יוצא עם ה"אויבת" שלך: את אנג'לינה ג'ולי, הוא בראד פיט והיא שרליז ת'רון

אנג'לינה ג'ולי (43) לא מפסיקה להיראות בכל מיני מקומות כשהיא מבלה עם הילדים המשותפים שלה ושל בעלה לשעבר, בראד פיט (55). לאחרונה היא נראתה עם התאומים ויויאן ונוקס, במתחם קירות טיפוס, בלוס אנג'לס. במהלך הבילוי ג'ולי הדריכה את התאומים כיצד לטפס על קיר סלעים. כל זה, בזמן שהדיווחים על הזוגיות החדשה של פיט עם ה"אויבת" שלה, שרליז ת'רון (43), מציפים את הרשת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מהדיווחים עולה, כי השמועות באשר לזוגיות של פיט ות'רון התעוררו לפני כחצי שנה, לאחר שהשניים נפגשו על סט צילומי פרסומת לשעוני ברייטלינג, עם אדם דרייבר. אף אחד מהשלושה לא הגיבו על הזוגיות החדשה, כשברקע גם השמועות על הסכסוך בין ת'רון לבין ג'ולי.



לדברי מקור, פיט ות'רון החלו להיפגש בתקופת כריסמס והם מבלים יחד בביתו של פיט בלוס פליז, שבקליפורניה. עוד ציין המקור, כי ת'רון עדיין לא פגשה את ילדיו של פיט, זהרה (13), שיילו (12), התאומים ויויאן ונוקס (10), מדוקס (16) ופקס (14). לת'רון יש שני ילדים מאומצים, אוגוסט וג'קסון.



מקור אחר טען, כי הזוגיות הטריה החלה לאחר שבן הזוג לשעבר של ת'רון, שון פן, הפגיש בין השניים. טענה זו מעוררת מחלוקת בקרב המקור שטען, כי השניים נפגשו במהלך הצילומים לפרסומת שעוני היוקרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE