הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גברים צחצחו שיניים פעמיים ביום: לא תאמינו על מה משפיעה היגיינת הפה שלכם
ידוע, כי היגיינת פה לקויה, שאינה כוללת צחצוח שיניים פעמיים ביום, עלולה להוביל למחלות חניכיים. אך במחקר חדש שנערך לאחרונה, נמצא גם קשר בין בעיות חניכיים לבין בעיות זקפה

גברים שלא צחצחו שיניים פעמיים ביום היו בסיכון גבוה יותר לבעיות בתפקוד המיני. כך עולה ממחקר חדש. לפי המחקר, המשתתפים שלא שמרו על היגיינת פה ראויה שילשו את הסיכון שלהם לבעיות זקפה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




לפי המחקר, מי שכשלו בשמירה על היגיינת פה ראויה כשלו גם במיטה. בעיות בהיגיינת הפה עלולות להוביל למחלות חניכיים, אשר לדברי החוקרים מעלות את הסיכון לאימפוטנציה כמעט פי שלושה. יותר מאחד מכל חמישה אנשים סובלים מהמצב, שגורם לדימום בחניכיים ולריח רע מהפה. אם המצב לא מטופל הוא עלול להוביל לאבדן שיניים.

במסגרת המחקר בדקו החוקרים את בריאות הפה והשיניים ואת הביצועים המיניים של 213,076 גברים. החוקרים מצאו שהמשתתפים שהיו חולים במחלת חניכיים היו בסיכון גבוה פי 2.8 לסבול מבעיית זקפה. החוקרים סבורים כי מחלות חניכיים גורמות לירידה ברמת הורמון המין טסטוסטרון ולעליה בדלקת. בדומה לאימפוטנציה, גם מחלות חניכיים קשורות בתפקוד התקין של כלי הדם.



לדברי החוקרים, היגיינת השיניים צריכה לעמוד על סדר היום בטיפול בחולים עם אימפוטנציה. מחלות חניכיים נגרמות על ידי הצטברות רובד של פלאק על השיניים. במקרים מתונים של מחלות חניכיים ניתן לטפל בהן באמצעות שמירה על רמה טובה יותר של היגיינת הפה.

זה כולל צחצוח שיניים פעמיים ביום לפחות ושימוש בחוט דנטלי באופן קבוע. יש להיבדק אצל רופאי השיניים באופן קבוע. 


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE