הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איך לאלף את הדרקון שלכם: החלק השלישי בטרילוגיה המרגשת בדרך אליכם
סרט האנימציה, How to Train Your Dragon: The Hidden World, המבוסס על סדרת ספרי הפנטזיה בעלי אותה הכותרת, ממשיך לעקוב אחר הרפתקאותיהם של היקאפ, טות'לס, אסטריד, אלקה וחבורת רוכבי הדרקונים

החל ב-22 בפברואר, תוכלו להתרגש עם סרט האנימציה הממוחשבת, How to Train Your Dragon: The Hidden World, שמבוסס על סדרת ספרי הפנטזיה תחת אותה הכותרת, שכתבה הסופרת קרסידה קאוול. מדובר בסרט ההמשך המשלים את טרילוגיית סרטי הדרקונים, משנת 2010 ומשנת 2014.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים





אירועי הסרט החדש מתרחשים שנה לאחר אירועי הסרט הקודם, השני בטרילוגיה, לאחר שהיקאפ, מנהיגה של קהילת בירק, הגשים את חלומות ויצר אוטופיה שלווה, בה חיים בני אדם ודרקונים יחד. היקאפ מסתפק במשימותיו היומיומיות יחד עם טות'לס, חברתו אסטריד, אמו ואלקה וחבורת רוכבי הדרקונים, סנוטלאוט, פישלגס, רופנאט, טופנאט ולוכד הדרקונים לשעבר ארט, הפעילות שלהם להצלת דרקונים מציינים שונים הפכה את בירק למאוכלסת בדרקונים יתר על המידה.



במשימה אחת להצלת דרקונים מספינת ציידים, היקאפ והצוות שלו מאבדים דרקונית אחת, את נייטפרי הלבנה, שיכולה להפוך לבלתי נראית. השובים שלה מוסרים אותה לצייד הדרקונים הרשע, גרימל הגריזלי, שמבטיח להשתמש בדרקונית על מנת לצוד את טות'לס ואז להשיבה בחזרה לציידים.

התסריט והבימוי של דין דה בלואה מתעוררים לחיים עם הקולות של ג'יי ברוקל, קייט בלנשט, קרייג פרגוסון, אמריקה פררה, ג'ונה היל, קית' הרינגטון, כריסטופר מינץ-פלאס, ג'סטין ראפל ועוד. צפו בטריילר:



הסרט, שהופק על ידי חברת האנימציה של DreamWorks, יופץ על ידי חברת הסרטים יוניברסל.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE