הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מתסכל": ויקטוריה בקהאם מגיבה לשמועות על בעיות בנישואים שלה
בקהאם: "אני חייבת להיות בשליטה, כי אנשים באמת מאמינים למה שהם קוראים, וכשזה לגמרי מפוברק, זה ממש מעצבן"

ויקטוריה בקהאם (44) הגיבה על השמועות באשר לבעיות בנישואין שלה ולגירושין לכאורה, והודתה כי "זה יכול להיות די מתסכל". היא התכוונה לכך שהשמועות יכולות להיות עניין מתסכל, כמובן. השמועות החלו בשנה שעברה ולפיהן לבני הזוג בקהאם יש בעיות בנישואים, שנמשכים כבר 19 שנה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




הדיווחים תיארו את בקהאם כ"מעצבנת" לאחר ששיבחה את כישוריו של בעלה על עזרתו במשק הבית. בתגובה על השמועות אמרה מעצבת האופנה, "זה יכול להיות די מתסכל. אך אני משאירה את זה לצוות יחסי הציבור שלי. אני לא מתערבת". היא הוסיפה גם, "אני חייבת להיות בשליטה, כי אנשים באמת מאמינים למה שהם קוראים, וכשזה לגמרי מפוברק, זה ממש מעצבן".

האם לארבעה המשיכה לשבח את בעלה, על עזרתו בניהול משק הבית, בזמן שהיא עסוקה בעבודה עם אימפריית האופנה שלה. היא הקפידה לומר שבעלה נמצא "בבית בלונדון, אוסף את הילדים מבית הספר, מבשל ארוחת ערב ועוזר בשיעורי הבית, על מנת שאוכל להיות כאן".



בשנים האחרונות דיוויד לקח על עצמו את התפקיד של ההורה הפעיל יותר, עם ילדיו ברוקלין (19), רומיאו (16), קרוז (13) והארפר (7), בעוד שוויקטוריה עסוקה בעבודה. "אני אף פעם לא מבשלת. פעם כשגרנו בספרד הייתי מבשלת הרבה. אך בימים אלה אני מגיעה הבית מאוחר, כך שארוחת הערב לא תהיה מוכנה עד מאוחר. דיוויד הוא טבח ממש טוב".

בשנה שעברה, הוסיף דיוויד להשערות ולשמועות באשר למצב הנישואים שלו לוויקטוריה, כשתיאר אותו כ"מסובך". בראיון איתו הוא אמר אז, "כשאתה נשוי למשך זמן רב כל כך כמונו, זו תמיד עבודה קשה. זה נעשה קצת יותר מסובך".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE