הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: שביתת המורים ארכה פחות משבוע אך תעלה למשרד החינוך ב-151 מיליון דולר
היום ישובו מאות אלפי התלמידים לבתי הספר השונים במחוז לאחר שאמש אישרו הצדדים את הסיכום שאליו הגיעו בתום מו"מ ממושך ומייגע. תקצוב משרד החינוך נעשה ע"פ ממוצע של נוכחות, ועל כן הפסדי הענק

שביתת ארגון המורים בלוס אנג'לס, שנמשכה שישה ימים בלבד, צפויה לעלות למשרד החינוך במחוז (LAUSD) ב-151 מיליון דולר, כך על פי ההערכות של הרשויות המקומיות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מפגינים בעד שביתת המורים בלוס אנג'לס (צילום: Getty Images)

 

היום שבים 600 אלף התלמידים למתכונת לימודים מלאה לאחר שרוב רובם של חברי ארגון המורים (UTLA) הצביעו בעד הסיכום שהושג במהלך המו"מ בין שני הצדדים. מי שגישר בין שני הצדדים הוא לא אחר מאשר אריק גרסטי, ראש העיר. חלק הארי של תקציב משרד החינוך במחוז מגיע ממשרד החינוך בבירה סקרמנטו, וסכום זה נקבע לפי חישוב ממוצע הנוכחות במחוז.

ביום הראשון של השביתה הגיעו רק 156 אלף תלמידים, דבר שהוביל להפסד של כ-22.8 מיליון דולר. למחרת הגיעו מעט יותר תלמידים, כ-171 אלף, דבר שגרם להפסד הכלכלי לרדת במעט ל-21.7 מיליון דולר. ביום השלישי של השביתה הגיעו 134,724 תלמידים לבתי הספר השונים, דבר שהוביל להפסד של 24.4 מיליון דולר.

ביום הרביעי והחמישי לשביתה הגיעו 84,160 ו-87,559 תלמידים, בהתאמה. הדבר גרר הפסד של כ-28 מיליון דולר בכל אחד מהימים האלה. אתמול, יום שלישי, היה היום האחרון לשביתה ו-110 אלף תלמידים הגיעו לבתי הספר, דבר שהוביל להפסד של 26.2 מיליון דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE