הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שלא תאמרו שלא הכנו אתכם לזה: יש סיכוי שקרדי בי ובעלה, אופסט, יחזרו בקרוב
על פי הדיווחים קרדי ואופסט נמצאים בתקשורת רציפה למען בתם המשותפת, קולטור, והם חשים אהבה זה לזו. עוד עולה מהדיווחים, כי יש סיכוי שהשניים יחזרו להיות יחד בקרוב

היינו חייבים לעדכן אתכם באפשרות הזאת, על מנת שכולנו נוכל להיערך לכך נפשית. בכל זאת, אי אפשר לחיות בחוסר ידיעה ולהיות מופתעים במצב בו הראפרית, קרדי בי, תחליט לחזור לבעלה, אופסט.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מצב היחסים בין בני הזוג אולי נראה מנוכר, אך מסתבר שיש סיכוי לא קטן שהם יחזרו להיות יחד באופן רשמי. על פי הדיווחים, קרדי ואופסט שנפרדו בחודש דצמבר, נמצאים בתקשורת מתמדת למען בתם המשותפת, קולטור, ומשום שהם אוהבים זה את זו.

אם מחפשים הוכחות, אפשר להציץ בתגובה שהשאירה קרדי בחשבון האינסטוש של אופסט. מקור סיפר, כי בעוד ש"קרדי מתמקדת בקולטור ובעבודתה, יש לה אהבה כה עמוקה לאופסט" ו"יש סיכוי טוב מאוד שהם יוכלו לשוב להיות יחד בקרוב מאוד".



העדכון מגיע לאחר שאופסט העריף על קרדי מתנות בשווי אלפי דולרים, לכבוד כריסמס, בניסיון לזכות בה בחזרה. כמו כן, השניים בילו את החגים יחד בפורטו ריקו. באשר למתנות המרהיבות שהיא קיבלה מאופסט אמרה קרדי, "הייתי צריכה רק לקבל את זה, זה הכל. אני מרגישה שאני מתחדשת, אני מרגישה כל כך נרגשת, אני מרגישה מטורפת, חדשה, פא**נג אישה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE