הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תביעה: יונייטד איירליינס מטייחת אירוע חמור שהיה עלול לגרום להתרסקות מטוס
טיסה 931 משיקגו ללונדון נחתה בקנדה באוקטובר האחרון לאחר ששמשת תא הטייס נסדקה בגובה של 40 אלף רגל. החברה אמרה כי מדובר בפגיעת ציפור, לפי התביעה אין ציפורים בגובה כזה

נוסע בחברת יונייטד איירליינס תובע את החברה בטענה שהיא מנסה לטייח אירוע בטיחות חמור ש "כמעט והביא להרג כל מי שהיה על המטוס".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החלון הסדוק לאחר הנחיתה (צילום: תאודור ליאו)

טיסה 931 שהמריאה משיקגו ללונדון ב-27 באוקטובר 2018 נאלצה לבצע נחיתת חירום בקנדה שעות ספורות לאחר ההמראה בעקבות סדקים שנוצרו בשמשת המטוס. החברה טוענת כי ציפור שפגעה בחלון היא הגורם לסדקים הרבים. לאחר הנחיתה, הנוסעים התבקשו להישאר במטוס במשך שמונה שעות עד שהגיע מטוס חלופי.

הנוסע שהגיש אתמול (רביעי) את התביעה, תאודור ליאו, טוען כי יונייטד מנסה לטייח את הסיפור האמיתי באירוע הזה, אותו הוא גילה מהטייס שהטיס את המטוס. "יונייטד משקרת לגבי האירוע", נטען בכתב התביעה. עוד נטען כי אחד הטייסים אמר כי לא מדובר בפגיעת ציפור, משום שאין אף ציפור שעפה בגובה של 40 אלף רגל. בניגוד להודעת החברה, העובדים מאמינים כי מדובר בכשל טכני שנבע מהידוק יתר של הברגים שמחברים את השמשה למטוס.

"שום דבר לא פגע בטיסה 931 באוויר. לא היה מזג אוויר קשה. בתנאי טיסה רגילים כאלה, החלונות בתא הטייס של בואינג 767-300 לא אמורים להישבר מעצמם", טוען הנוסע בתביעה שהגיש.

עוד טוען התובע כי השכבה האחרונה של השמשה נשבר ממש לפני הנחיתה. "שני הטייסים היו ככל הנראה נשאבים החוצה מהמטוס, וגורלם של הנוסעים היה נחרץ". ליאו טוען עוד כי הטייסים אמרו פעמים רבות כי הנוסעים היו בסכנת מוות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE