הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אשתי יולדת" ותכשיטים מזויפים: תרגיל עוקץ בכבישי קליפורניה
בחודשים האחרונים התקבלו עשרות תלונות על מעשי מרמה שמתרחשים בשולי הכבישים המהירים של המדינה. על פי הדיווחים, אלמוני מנסה לשכנע נהגים שהוא נתקע עם המכונית וזקוק לכסף דלק. הוא מבקש למכור תכשיט כדי לכסות את העלות, אך בפועל מדובר בזיופים. המשטרה פתחה בחקירה

משטרת הכבישים המהירים של קליפורניה (CHP) פרסמה השבוע הודעת אזהרה חריגה בה הפצירה בכלל הציבור שלא ליפול קורבן לתרגיל עוקץ בשוליים של כבישי המדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חלק מהתכשיטים המזויפים שהקורבנות הציגו בפני החוקרים (צילום: CHP)

 

מחלקת מרכז של ה-CHP פרסמה את ההודעה בדף הפייסבוק שלה ובה חשפה כי בחודשים האחרונים התקבלו עשרות דיווחים על אירועים דומים שהתרחשו בצדי הכבישים המהירים של קליפורניה. על פי המשטרה, מדובר בתרגיל עוקץ שבו העבריין מסמן לרכבים לעצור בצד וטוען בפניהם שנגמר לו הדלק. אותו עבריין מנסה לבקש תרומה כספית כדי שיוכל לרכוש דלק ואף מציע למכור תכשיטים ברשותו "במחירי רצפה".

אולם המשטרה טוענת שמדובר בתכשיטים מזויפים, למרות העובדה שאותו עבריין מציג אותם בתור תכשיטים בעלי 18 קראט. עוד מסרה המשטרה כי העבריין משתמש בכל הדרכים האפשריות על מנת לשכנע את הקורבן באמיתות הסיפור, לרבות טענות כגון "גנבו לי את הארנק" ו-"אשתי בבית חולים ואני חייב להגיע אליה".

 

אילוסטרציה (צילום: CHP)

 

ברוב הדיווחים שהתקבלו במשטרה נאמר כי משפחה שלמה ועמה ילדים קטנים נמצאית במכונית של העבריין, דבר שגורם לסיפור להיראות אמיתי. עוד דיווחו הקורבנות כי העבריין מדבר במבטא אירופאי כבד, ככל הנראה רומני, והמכונית שבה עושה שימוש היא SUV. לאחר פרסום הפוסט בפייסבוק, עשרות גולשים נוספים דיווחו על אירועים דומים בכל רחבי קליפורניה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE