הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עוד תקיפה אלימה שודרה בזמן אמת בפייסבוק
"האיש הזה בא לכאן? כן או לא?" דרש התוקף, גבר גדול בן 31 - ואז הסתער על החייל הוותיק הכפול בגילו והקטן ממנו בגוף, הטיח אותו לקרקע והלם בו שוב ושוב. אפו ותושבת עינו של הקורבן נשברו

בריון רמס באכזריות חייל ותיק של מלחמת וייטנאם בשיכון בברוקלין בו התגוררו שניהם. כתוצאה מן התקיפה נשברו עצמות בגופו של הקורבן בן ה-63 בזמן שעדים נמנעו מלהתערב ובמקום זאת שידרו את המתקפה בשידור חי בפייסבוק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

 

לייטי נוקס האנדלי בן ה-31 הסגיר את עצמו למשטרה במקוף ה-79 בברוקלין היום (ראשון) בבוקר והואשם בתקיפה, יומיים לאחר שנלכד במצלמה מפליא את מכותיו בווילפרדו ארסה בשיכוני טומפקינס בשכונת בדפורד-סטייבסנט שבברוקלין. התקרית הברוטלית הותירה את ארסה עם אף ותושבת עין שבורים.

בווידאו המצורף אפשר לראות את תחילת העימות. "האם האיש הזה בא לכאן, כן או לא?" דורש נוקס האנדלי לדעת מאישה העומדת בתוך דירתה. כשהיא משיבה בחיוב, הוא אומר "אל תגידי שום דבר נוסף" וצועד בתוקפנות לעבר ארסה הנרתע ממנו בפחד, ומטיח אותו לרצפת חדר המדרגות של הבניין במהלומה עזה.

התוקף הוסיף עוד כמה וכמה אגרופים ובעיטות בארסה, ששכב ללא ישע על הקרקע. צוות אמבולנס פינה את ארסה לבית החולים וודהול ברובע, בעוד השכנים בבניין שהסכימו להתראיין זעמו על אלה שלא התערבו להגן על יוצא חיל הים.

 

"מישהו פשוט צילם במקום להרגיע את המצב"

 

"זה פשוט מגעיל. זה הופך לי את הבטן שמישהו שם צילם את זה ולא התערב", אמר פלורנסיו אגרון בן ה-54. "מישהו פשוט צילם את זה במקום להרגיע את המצב". אגרון אמר כי הקורבן ישן בחדר המדרגות של הבניין לאחר שהתבקש לעזוב את דירתו של חבר משפחה בשיכון, וכעת הוא חסר בית.

שכנה אחרת תיארה את יוצא הצבא כאיש טוב-לב שלא היה מתחיל בעימות. "הוא בחור ממש מתוק שלא הגיע לו דבר כזה. הוא לא יפגע בזבוב", אומרת מליקה פרואיט בת ה-27. "הוא היה עוזר לי עם שקיות המכולת. אני לא מאמינה שמישהו יתקוף אותו בצורה כזו. זה מגוחך".

השוטרים פרסמו תמונת מעצר קודמת של נוקס-האנדלי בליל שבת וביקשו את עזרת הציבור באיתורו. הוא לא אמר דבר לכתבים בעת שהובל מתחת מקוף 79 באזיקים להבאה בפני שופט בבית המשפט הפלילי של ברוקלין. "תקיפה אכזרית של קשיש", צייץ מפקד הבלשים של משטרת ניו יורק דרמוט שיי אמש. "הקהילה שלנו לא תסבול זאת, וגם משטרת ניו יורק לא".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE