הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושבי קליפורניה ומחפשים אהבה בטינדר? יכול להיות שהפיצוי הזה מגיע לכם
נגד החברה הוגשה תביעה בטענה שמשתמשים בני 28 ומעלה צריכים לשלם יותר על שירותי הפרימיום מאשר גולשים צעירים יותר. החברה תפצה את הגולשים ב-50 "סופר לייק"

טינדר הסכימה להגיע להסדר טיעון בנוגע לתביעת אפליה שהגישו גולשים באפליקציית ההיכרויות בקליפורניה שמבוגרים מגיל 28.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החברה תפצה את הגולשים בסופר לייק. טינדר (צילום: Shutterstock)

התובעים טענו כי הם נאלצו לשלם יותר על גרסת הפרימיום של האפליקציה לעומת משתמשים צעירים יותר.

על פי ההסדר שנחתם בין הצדדים צפוי להשפיע על 230 אלף משתמשים רשומים בטינדר פלוס ובטינדר גולד, שוק שמוערך בכ-23 מיליון דולר.

משתמשים עם חשבונות פעילים יקבלו באופן אוטומטי 50 "סופר לייק", הטבה ששווה חמישים דולר.

לפני כשלושה חודשים צנחו מניות חברת Match Group, שמפעילה בין השאר את אפליקציית ההיכרויות המפורסמת, ב-20 אחוזים. זאת, לאחר שהחברה פרסמה את תחזית הצמיחה החלשה שלה. החברה, שממוקמת בדאלאס, הודיעה כי היא צופה שמספר המינויים בתשלום של אפליקציית ההיכרויות יהיה פחות מהמספר הרגיל של 200 עד 250 אלף מינויים.

כאשר נשאלו אם המספרים צפויים לעלות לאחר מכן, התחמקו מנהלי החברה. ברבעון האחרון לפני הודעת החברה, כ-344 אלף משתמשים משלמים הצטרפו לאפליקציה. ראש אגף הכספים בחברה, גארי סווידלר, הודה כי משתמשים רבים לא מחדשים את המינוי שלהם לאפשרות הפרימיום של החברה שהוצג בשנה שעברה - טינדר גולד - שמאפשר להם לראות מי עשה להם "לייק" בלי לעשות להם חזרה.

"רואים עלייה בסיום השירות על ידי המשתמשים.. וזה מספיק כדי לפגוע במה שהיה יכול להיות נתונים טובים", אמר סווידלר, "מדובר בתופעה חד פעמית לעומת העלייה של שנה שעברה. אין מה להיכנס לזה".
"לא ברור למשקיעים מה הם יכולים לעשות מבחינת המוצר כדי להגביר את הצמיחה או אפילו לשמור עליה בקצב דומה למה שהיה", אמר האנליסט ברנדון רוס מחברת BTIG לניו יורק פוסט.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE