הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המשקיעים מחכים לפדרל רזרב ולשיחות עם סין, וערך הדולר בירידה
המטבע האמריקני עובר ימים לא קלים. מחר ומחרתיים יתקיימו שיחות בין ארצות הברית לסין בנוגע לסכסוך המסחר, והמשקיעים מקווים לשמוע חדשות טובות

הדולר נחלש אל מול האירו, שהגיע לשיא של עשרה ימים, בעקבות עזיבת המשקיעים את המטבע האמריקני כדי להתכונן לסערה בשווקים לקראת שיחות המסחר בין ארצות הברית לסין, ולקראת ההחלטה על מדיניות הריבית של הפדרל רזרב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שער הדולר בירידה (צילום: Shutterstock)

המשקיעים מחכים לדיון שיערך בבנק הראשי ביום רביעי, והתחזית צופה כי הנהלת הבנק תעשה הפסקה במדיניות הלוחצת, ואף תכיר בסיכונים שניצבים בפני הכלכלה האמריקנית.

הדבר עשוי להשפיע על שער הדולר, שערכו ירד באחוז מאז סוף חודש דצמבר, לאחר שנהנה מחיזוק מצד הפדרל רזרב שהעלה את הריביות ארבע פעמים במהלך 2018.

הדולר ירד היום אל מול רוב המטבעות. המשקיעים מחכים לשמוע חדשות משמחות משיחות המסחר שייערכו בין סין לבין ארצות הברית מחר ומחרתיים, כדי לראות אם הכלכלות הגדולות בעולם יכולות להגיע לפשרה בנושא המסחר.

"אלא אם תהיה התפתחות במשא ומתן, אנחנו מאמינים כי האווירה הזהירה תמשיך, והיא תביא לתיעדוף של כלכלות מתפתחות על פני זו האמריקנית", אמר כריס טרנר, ראש אסטרגיית המטבעות הזרים בחברת ING לונדון.

אינדקס הדולר, שמייצג את השווי של המטבע האמריקני מול שישה מטבעות גדולים אחרים בעולם ירד ל-95.798, לאחר שירד ב-0.8 אחוזים ביום שישי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE