הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מלון יוקרה" סיפק מזרן עם צלבי קרס למשפחה יהודית
כשבני זוג יהודים מניו יורק הגיעו עם ילדיהם למלון "גרנד ביץ" בסרפסייד הסמוך למיאמי, אשר מתהדר בארבעה כוכבים, הם רצו רק לישון. כשביקשו לול עבור בתם התינוקת, נדהמו לגלות צלבי קרס על המזרן

משפחה יהודית מניו יורק, שטיילה בפלורידה, נתקלה בחוויה אנטישמית בוטה. לאחר שנכנסו לחדרם במלון גרנד ביץ' בסרפסייד שבפלורידה בשעה 2:30 לפנות בוקר לאחרונה, בני הזוג היהודים, שטיילו בחברת בתם בת ה-12 ותינוקת בת 11 חודש, ביקשו ההורים מצוות המלון, המתהדר בארבעה כוכבים, לול עבור התינוקת. כשקיבלו את הלול, נדהמו לגלות צלבי קרס מצוירים על המזרן. המשפחה ההמומה מעדיפה שלא להיחשף לציבור בשמה, אולם אם המשפחה העלתה את ההודעה הבאה לחשבונה באינסטגרם: 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הודעה של אם המשפחה באינסטגרם. גם אם הטינופת צוירה בידי אורח קודם ולא בידי עובד - במלון 4 כוכבים לא מנקים את המזרן בין אורח אחד לשני? 

 

"דיברתי עם האם שגילתה את הסמלים הנאציים על המזרן של בתה", אמר חבר אסיפת המחוקקים של מדינת ניו יורק לשעבר, וכיום יו"ר "הקואליציה למען אמריקה חיובית", דב היקינד. "הלם, אימה, זעזוע, אין מספיק שמות תואר לתאר את התחושה של מציאת סמל של שנאה על מיטת ילדך", אמר. "המלון הזה חייב למשפחה הזו תשובות: איך דבר כזה יכול לקרות במלון יוקרה? מי אחראי? האם זה מעשהו של אורח אחר או של עובד במלון? למשפחה הזו מגיעות תשובות".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE