הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סערה חורפית חריגה תביא לצניחה קיצונית בטמפרטורות ברחבי ארה"ב
ברחבי ארה"ב נערכים למערכה החורפית הקשה, ששיאה יגיע באמצע השבוע. בשיקגו הטמפרטורה במהלך היום צפויה לעמוד על 15- מעלות, באטלנטה נערכים לקיום הסופרבול למרות הסערה ובדקוטות מקווים כי רכבי חירום יוכלו לנוע על גבי הכבישים

קור בלתי רגיל עומד לפקוד את רוב אזורי ארה"ב בשבוע הקרוב ומאות מיליונים צפויים להיאבק בטמפרטורות קפואות ובלתי נסבלות "שעלולות להפוך נסיעות לבלתי אפשריות", כך על פי שירות מזג האוויר הלאומי של ארה"ב (NWS).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כביש I-294 בשיקגו בפעם האחרונה שמערכה חורפית גדולה הגיעה לאזור (צילום: Shutterstock)

 

שיא הסערה תגיע בין יום שלישי ליום חמישי במערב התיכון וצפונה לו, שם הטמפרטורה צפויה לנוע בין 20- מעלות לבין 40- מעלות פרנהייט (בין 28- ל-40- מעלות צלזיוס). "שיקגו צפויה לחוות את מזג האוויר הקר ביותר שידעה מזה 25 שנים. ביום רביעי הטמפרטורות יירדו לאזור 27-, לא רחוק משיא הקור של העיר. במהלך היום, שיא הטמפרטורה צפויה להיות 15-", אמר הבוקר דייב הנן, מטאורולוג רשת CNN.

עוד אמר כי שיאים דומים צפויים להישבר בכל רחבי צפון-מזרח ומרכז ארה"ב. אך הנן מזכיר כי בזמן שערים כמו שיקגו צפויות לחוות קור עז, ישנם אזורים שצפויים לחוות גם כמויות שלג בלתי רגילות. ה-NWS מסכים עם קביעה זו ופרסם הבוקר אזהרת חריגה בנוגע לצפון ודרום דקוטה, שם "לא תתאפשר בכלל לנוע על גבי כבישים".

השלג צפוי להדרים עד לאלבמה ומיסיסיפי, שם הרשויות נערכות כבר עתה ומתכננות להשבית את הלימודים ולסגור משרדי ממשלה. בג'ורג'יה הסמוכה ממשיכים בהכנות לקראת קיום אירוע הספורט הגדול בארה"ב, הסופרבול, בצהרי יום ראשון הקרוב. באטלנטה צפוי לרדת לא מעט שלג, אך המשחק ייערך באצטדיון סגור ועל כן לא יושפע. עם זאת, דרכי ההגעה לאצטדיון עלולים להיות חסומים והרשויות מתכננות מבצע נרחב לפינוי שלגים במהלך סוף השבוע.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE