הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סיוט באפר איסט סייד: מנהלת משק נתקעה במעלית במשך 3 ימים
בצהרי יום שישי נתקעה האישה בין שמים לארץ, ורק מוקדם יותר היום שבו בעלי הבית והזעיקו את מכבי האש, שאנשיו חילצו את האישה ופינו אותה לבית החולים לטיפול. לא ברור מה הוביל לתקלה במעלית, מהנדסי העיר החלו בחקירתם

מנהלת משק בית נתקעה במשך שלושה ימים שלמים בתוך המעלית שבמקום עבודתה, דירת יוקרה באפר איסט סייד של מנהטן, ניו יורק, כך על פי הרשויות בעיר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

מאריטס פורטאליזה בת ה-53 מועסקת בביתו של המיליארדר וורן סטיפנס ברח' 65, ובצהרי יום שישי היא הייתה בתוך המעלית כאשר זו נתקעה בין הקומה השנייה לשלישית. סטיפנס ואשתו כלל לא היו בעיר במהלך סוף השבוע, ועל כן פורטאליזה נותרה שם לאורך יום שבת וראשון.

רק הבוקר, בסביבות השעה 10:00, שבו בני הזוג סטיפנס אל הבית וגילו את האישה במעלית. "היה שם בן אדם אחד, אישה, מאז יום שישי", סיפר דובר מכבי האש של ניו יורק. עוד אמר כי הכבאים פתחו את דלת המעלית בכוח ופינו את האישה אל בית החולים לבדיקות, בשלב זה לא ברור כיצד שרדה ומה אכלה ושתתה במשך שלושת הימים וכן לא נמסר עדכון לגבי מצבה.

 

 

ישנה תופעה רחבת-היקף בניו יורק לפיה עשירים שמחזיקים במעלית ביתית אינם מתחזקים אותה כראוי, אך בשלב זה מוקדם מדי כדי לקבוע את הסיבה שהובילה לתקלה. מהנדסי העירייה הגיעו לפני זמן קצר לבניין והם צפויים לפרסם את ממצאי הבדיקה שלהם בקרוב.

 

וורן סטיפנס על רקע הדירה בה נמצאה האישה (צילום: גוגל מפות / פורבס)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE