הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נמאס לו: האם הסכסוך בין מייגן מרקל לבין קייט מידלטון הסתיים בגלל הנסיך צ'רלס?
"אני חושב שאין עשן בלי אש", כך אמר הביוגרף של הנסיכה דיאנה על היריבות בין מרקל לבין מידלטון והוסיף, כי "יש אמת בשמועות"

לאחר חודשים של סכסוכים, הגיעו מייגן מרקל (37) וקייט מידלטון (37) להבנות בעקבות התערבות של הנסיך צ'רלס (70). כך עולה מדברי פרשנים לענייני משפחת המלוכה. הדוכסיות הלוחמות, שמערכת היחסים שלהם עומדת תחת לחץ רב בעקבות מספר סכסוכים, יציגו את חילוקי הדעות ביניהן בפני החותן שלהן, כך נטען.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




לדברי הביוגרף של הנסיכה דיאנה, רוברט ג'ובסון, יש אמת בדיווחים על היריבות בין מרקל למידלטון. אך ג'ובסון משוכנע כי המלך לעתיד ביקש לסיים את הסכסוך במהלך בילוי משותף של משפחת המלוכה בכריסמס.

ג'ובסון אמר כי הוא חושב "שאין עשן בלי אש. אני חושבת שזה הועצם מעט, אך יש כמובן שיש כמה בעיות בין שתי הגברות ואפילו בין שני הנסיכים. יש אמת בשמועות. אני בטוח שבמהלך כריסמס הנסיך צ'רלס התערב ואפשר לראות בתמונות שכולם הולכים יחד בשורה אחת".



למרות דבריו האמורים, הודה ג'ובסון, שכתב כמה ספרים על משפחת המלוכה, כי יידרש זמן לשתי הדוכסיות על מנת להתנהל באופן ידידותי וטבעי, זו בחברת זו.

מרקל ההריונית בחרה להעביר את התינוק הראשון שלה ושל הנסיך הארי אל מחוץ ללונדון. מידלטון ילדה את שלושת ילדיה באגף לינדו בבית החולים סנט מרי, שבמערב לונדון. מרקל אמרה שהיא בחרה באגף הפרטי של בית החולים פריימליי פארק על מנת ללדת את התינוק שלה, שצפוי להגיע בחודש הבא.

לדברי ג'ובסון "אני חושב שעדיף [למייגן] ללדת בבית חולים כזה, בו יש את כל המתקנים ויחידות החירום".



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE