הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לקראת הסופר בול: עלייה משמעותית בכמות הימורי הספורט החוקיים
העליה נעשתה בעיקר הודות להצטרפותן של מדינות נוספת להימורי הספורט, לאחר שבשנה שעברה הדבר היה מותר רק בנבדה. עם זאת, מיליונים צפויים להמר באופן לא חוקי

הסופר בול שייערך ביום ראשון בין ה-LA Rams לבין New England Patriots הוא אירוע הספורט המקצועי הגדול הראשון מאז שמדינות נוספות פרט לנבדה הכשירו את הימורי הספורט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחוז המהמרים צפוי לעלות (צילום אילוסטרציה: Shutterstock)

כ-22.7 מיליון אמריקנים מתכננים להמר על התחרות הקרובה באטלנטה, והם צפויים להמר על לא פחות מ-6 מיליארד דולר על המשחק היחידי הזה. כך עולה מסקר שפרסם איגוד המשחקים האמריקני.

מדובר בעליה של 26 אחוזים לעומת השנה שעברה, אז ההימורים הגיעו לסכום של 4.76 מיליארד, שהיה עליה של אחוז בודד מהשנה שקדמה לו. כך עולה מנתוני הארגון שמייצג את תעשיית הקזינו.

חלק גדול מהעליה בנתונים השנה קשור לעלייה במספר המדינות שמאפשרות להמר באופן חוקי על אירועי ספורט. מדובר בשמונה מדינות, לעומת מדינה אחת בשנה שעברה.

למרות העלייה הגדולה בהכנסות ההימורים החוקיים, 1.8 מיליון אמריקנים עדיין מתכננים להמר באופן לא חוקי באמצעות סוכן הימורים מקומי, ומיליונים אחרים מתכננים להמר באתרי הימורים מחוץ לגבולות המדינה.
בשנה שעברה, ההימורים הבלתי חוקיים תפסו נתח של 97 אחוזים מההימורים על הסופר בול. השנה, האיגוד לא ציין מה אחוז ההימורים הלא חוקיים שיעשו סביב המשחק.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE