הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשל ויכוח במהלך תור בדוכן נקניקיות: תקף באגרופים שתי נשים
התקיפה אירעה במהלך סוף השבוע ומשטרת לוס אנג'לס פתחה בסריקות נרחבות אחר החשוד. על פי עדי ראייה, החשוד התלונן על מחיר המזון במקום ועיכב את התור. הנשים ביקשו להתקדם ולכן ככל הנראה החליט לפעול באלימות נגדן

גבר תועד במהלך סוף השבוע בלוס אנג'לס כשהוא מכה באגרופים שתי נשים, וכעת המשטרה בעיר תרה אחריו לאחר שהחליטה להאשימו בתקיפה באמצעות נשק קטלני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך הסרטון (צילום: מייק ווטסון)

 

האירוע התרחש ברח' ספרינג במהלך ערב יום שבת. מייק ווטסון נכח באזור באותה עת וצילם את האירוע באמצעות הסמארטפון שלו. בתיאור הסרטון כתב שהתוקף "גרם למהומה בגלל המחיר של נקניקיות שנמכרו בדוכן מחוץ לבר". על פי המשטרה, שתי הנשים עמדו בתור מאחורי אותו גבר כאשר החל להשתולל. הן הסבירו לו שהוא מעכב את התור כולו, דבר שגרם לו להתעצבן ולחבוט בשתיים.

על פי ווטסון, החשוד השליך את אחת הנשים אל עבר הקרקע. כאשר חברתה ניסתה להגן עליה, הוא הלם בפניה. "הוא הרביץ לשתיהן מספר פעמים, לא הצלחתי לתעד את הכל", הוא סיפר והמשיך, "אפשר לראות בסרטון שיש שם לא מעט אנשים, אבל אף אחד לא בחר להתערב", הוא אמר.

 

הסרטון כפי שהועלה לפייסבוק ע"י מייק ווטסון

 

לאחר האירוע, החשוד פתח במנוסה וכעת המשטרה מחפשת אחריו. תלונה רשמית הוגשה במטה ה-LAPD, והחשוד מתואר כגבר גבוה, ככל הנראה מעל לשישה רגל, ומשקלו כ-230 פאונד. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE