הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: בור בכביש התגלה כמנהרה שמובילה לבנק סמוך
שיחה תמימה מנהג זועם הובילה לגילוי המנהרה בפמברוק פיינס בסמוך לסניף של "צ'ייס". ה-FBI משתתפת בחקירה ודוברה מסר כי "ראיתי דברים כאלה רק בסרטים, זה ממש מאוד ייחודי". טרם בוצעו מעצרים, אך המשטרה החליטה לחפור באזור כולו ע"מ להבין את תכלית המנהרה

רבים מתושבי העיר פמברוק פיינס יעידו שכבישי האזור אינם נמצאים במצב טוב, ולכן הם לא התרגשו כאשר בור נוסף התגלה באחד הכבישים באזור רח' פלמינגו פינת שד' פיינס. השבוע נחשף כי מדובר בפתח מנהרה שככל הנראה נחפרה כדי לשדוד בנק סמוך, כך נקבע בתום חקירה משולבת של המשטרה המקומית וה-FBI.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פתח המנהרה, הבוקר בפנברוק פיינס (צילום: פייסבוק)

 

על פי הדיווחים, מדובר במנהרה שאורכה כ-150 רגל ורוחבה 2 רגל, מימדים קטנים אך מספיק בשביל שבן אדם יעבור בה. על פי המשטרה המקומית, תושב העיר פנה אל העירייה בבקשה לתקן את הבור בכביש, וכאשר צוות של עובדים הגיעו למקום הם גילו את הבור המסתורי. בתקשורת המקומית דווח כי בתוך המנהרה נמצאו זוג מגפיים, סולם, גנרטור חשמלי, כבלים שונים וכלי עבודה.

 

פתח המנהרה (צילום: FBI)

 

חלק מהמנהרה ובנק "צ'ייס" שברקע (צילום: FBI)

 

"ראיתי דברים כאלה רק בסרטים, זה ממש מאוד ייחודי", אמר דובר ה-FBI והמשיך, "בפנים מדובר בחלל קטן מאוד, מאוד קלסטרופובי". עוד אמר כי המנהרה נחפרה באופן ידני ונעשה שימוש בעגלה קטנה כדי לפנות את האדמה שנחפרה. בשלב זה, הוחלט לסגור את הכביש והרשויות רוצות לבצע חפירה יסודית כדי להבין את מטרת המנהרה. "זה יקח זמן רב. אנחנו נחפור את המנהרה כולה", אמר דובר ה-FBI. 

 

 

הבנק הסמוך שייך לחברת צ'ייס, והוא נותר פתוח למרות האירוע. עם זאת, ה"דרייב ת'רו" סגור ויתכן שיפתח רק בשבוע הבא. המשטרה טרם ביצעה מעצר כלשהו וכעת היא מתמקדת במציאת קצה חוט שיוביל לאדם או אנשים שחפרו את המנהרה.

 

תוואי המנהרה (צילום: FBI)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE