הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אתם חייבים לצפות: הסרטון המרגש ביותר בו יכלה קיילי ג'נר לשתף אותנו
ג'נר וטרוויס סקוט מתייחסים זה לזו כאל בעל ואישה ומפזרים רמזים לכך שיתכן והם נשואים. לחלק מהמעריצים אין ספק שהם כבר התחתנו בסתר. אחרים בטוחים שסקוט יציע לג'נר נישואין במחצית מופע הסופרבול

הסופרבול הולך ומתקרב וגם אם אתם לא צופים בפוטבול, לא ממש משנה. אין ספק שתרצו לצפות במופע המחצית של האירוע הטלוויזיוני האדיר הזה, שיתקיים ביום ראשון הקרוב, רק על מנת לראות אם טרוויס סקוט יציע לקיילי ג'נר נישואין. מדובר בתיאוריית קונספירציה של חלק מהמעריצים. יש סיכוי שהם טועים ויש סיכוי שלא.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




אחרים בטוחים שג'נר וסקוט כבר התחתנו בסתר. זאת, משום שהם תמיד מתייחסים זה לזו כאל בעל ואישה ומפזרים רמזים לכך ללא הרף. אנו לא נופתע אם הם כבר נשואים, משום שזו לא תהיה הפעם הראשונה שג'נר שמרה משהו ענק בסוד. אנחנו נהיה מרוצים בכל מקרה, שהרי גם אם הם נשואים צפויה לנו הצעה מרגשת.

במהלך ההיריון שלה, ג'נר נמנעה מאור הזרקורים. כעת, היא משתפת את כל העולם בסרטון מרגש במיוחד, שעוקב אחר כל תשעת החודשים במהלכם נשאה בבטנה את סטורמי, התינוקת שלה ושל סקוט. צפו:


כזכור, ג'נר חשפה את ההיריון כשהיא היתה בסופו, ממש לפני משחקי הסופרבול של השנה שעברה. לכן, זה יהיה מקסים אם סקוט יכרע ברך בדיוק כשהם חוגגים יום הולדת שנה לסטורמי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE