הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לבד בחושך: קורטני קרדשיאן לא יכולה לחכות עד שוולנטיינ'ס דיי יחלוף
חג האהבה המתקרב גורם לקרדשיאן להרגיש בודדה ומהווה תזכורת לכך שהדבר היחיד שחסר לה בחיים הוא בן זוג, איתו תוכל להתכרבל ולהתרגש

קורטני קרדשיאן (39) לא מצפה לבואו של יום האהבה, וולנטיינ'ס דיי, שכולם יחגגו ב-14 בפברואר. כעת, כשהיא הרווקה היחידה במשפחה שלה, היא מרגישה שהיום הזה הוא רק תזכורת מכאיבה למה שאין לה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



מעמידה פנים שחג האהבה לא קיים. קרדשיאן

קרדשיאן לא מוכנה לציין את יום האהבה השנה משום שהיא מרגישה שהיום הזה יעורר בה תחושות של בדידות. "קורטני פשוט סופרת את הימים עד שחג האהבה יחלוף ולא יכולה לחכות שהוא יסתיים". כך סיפר מקור המקורב למשפחת קרדשיאן.

"קורטני היא הרווקה היחידה במשפחה שלה והיא לא יכולה שלא להרגיש בודדה במיוחד כשחג רומנטי כזה הולך ומתקרב. כל מה שהיא שומעת זה עד כמה נרגשות אחיותיה לקראת החגיגות ועל התכניות המתוקות עם בני הזוג שלהן. כל מה שקורטני רוצה זה להעמיד פנים שהיום הזה לא קיים". כך סיפר המקור.

לקרדשיאן היו קשרים רומנטיים עם כמה גברים, כולל לוקה סאבאת' ודיוויד דורון. אך כוכבת הריאליטי הכחישה קשר זוגי עם שניהם וטענה שסאבאת' הוא רק ידיד ושהדייט שלה עם דורון היה מתיחה. למרות שיש לה שלושה ילדים, מייסון (9), פנלופה (6) וריין (4), איתם היא יכולה לחלוק אהבה ביום הזה, עדיין קשה לקרדשיאן שאין לה בן זוג איתו תוכל להתרגש.


הוא רק ידיד. קרדשיאן עם סאבאת'

"למרות שהיא מרגישה שמחה ושהיא מגשימה את עצמה כמעט בכל היבט של חייה, היא באמת רוצה שיהיה לה בן זוג וזה החלק היחיד שחסר. חג האהבה הוא רק עוד תזכורת לכך, אך קורטני לא ויתרה על אהבה ויש לה אמונה שהיא תפגוש את האחד שלה בקרוב". כך הוסיף המקור. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE