הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלים בגלל עלים: תקף את הסנטור ראנד פול ויפצה אותו בחצי מיליון דולר
שכנו של הסנטור ראה אותו מעיף עלים לתוך השטח שלו, והחליט לתקוף אותו. לסנטור נשברו שש צלעות, והשכן הדגיש כי לא מדובר בתקיפה על רקע פוליטי

הסנטור ראנד פול יקבל יותר מחצי מיליון דולר פיצויים בעקבות סכסוך. לא מדובר על סכסוך פוליטי או על יריבות מפלגתית, אלא על סכסוך שכנים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יזכה לפיצוי בגלל סכסוך השכנים. הסנטור ראנד פול (צילום: Shutterstock)

חבר מושבעים בקנטקי קבע כי השכן, רנה בוצ'ר, בן 60, חייב לפצות את הסנטור לאחר ששבר לו שש צלעות. זאת, לאחר שהשכן הודה בשנה שעברה באשמה ואמר כי תקף את פול, בן 56, בנובמבר 2017.

בוצ'ר אמר כי "נמאס לו" מהמנהג של הסנטור לערום את האשפה מהגינה בגבול שבין הבתים שלהם ב-Bowling Green, קנטקי.

בוצ'ר, שקיבל בחודש יוני עונש מאסר של 30 ימים ושילם קנס בגובה של 10,000 דולר, הודיע כי יערער על החלטת בית המשפט מאתמול (רביעי). כך הודיע עורך דינו מאט בייקר.

"אנחנו צריכים לשלוח מסר ברור ולפיו אלימות אינה התשובה - אף פעם ובאף מקום", כתב הסנטור אמש בטוויטר. "יכולות להיות לנו דעות והשקפות שונות, בין אם זה בפוליטיקה, דת או ענייני היום יום".

בוצ'ר ציין כי המתקפה לא הייתה על רקע פוליטי. הוא ראה את הסנטור מעיף עלים לשטח שלו באמצעות מכסחת הדשא, ותקף אותו. בעקבות הפציעה, לקה הסנטור בדלקת ריאות.

חבר המושבעים החליט לפצות את ראנד ב-375 אלף דולר על הנזק, בעוד 200 אלף דולר על הכאב והסבל ועוד קצת פחות מ-8,000 דולר על הוצאות רפואיות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE