הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מנהטן: פרץ לבית ב-Upper West Side ושדד את בני המשפחה באיומי סכין
חשוד עם היסטוריה פלילית עשירה נעצר לאחר שאחת מבנות המשפחה הצליחה להגיע לטלפון שלה ולהתקשר למשטרה. הוא תקף שוטרים - והם נאלצו לחשמל אותו

פורץ חמוש בסכין פרץ אמש (חמישי) לבית במנהטן וקשר את בני המשפחה שהיו במקום - ואיים להרוג אותם במידה וכרטיסי האשראי שגנב מהם לא יעבדו. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


איים על המשפחה בסכין וגנב את כרטיסי האשראי שלהם (אילוסטרציה: Shutterstock)

החשוד, חבר כנופיה בן 30 משוחרר על תנאי בשל עבירות פריצה, המתין בלובי של בניין הדירות טוני ברחוב 78 מערב סמוך ל-West End Avenue בסביבות השעה שלוש בצהריים, כאשר צעירה בת 24 נכנסה למקום יחד עם אמה.

החשוד, שלבש מדי צבא, דחף את האמא והבת לריצפה ואיים עליהם בסכין. הוא כפה עליהן להיכנס לדירה וקשר אותן במקום, ולאחר מכן דרש מהן את כרטיסי האשראי שלהן.

בשלב כלשהו, אב המשפחה דפק על דלת הדירה. החשוד תפס את הבת, שעדיין הייתה קשורה, החזיק סכין אל צווארה והורה לה לפתוח את הדלת. בשלב הזה, החשוד הורה לאב להיכנס לדירה וקשר גם אותו.

לבסוף, הפורץ עזב את המקום כשהוא מחזיק בכרטיסי האשראי שלהם, ואמר כי הוא יהרוג אותם במידה והכרטיסים לא יעבדו.

לאחר מכן הצליחה הבת להגיע אל הטלפון הסלולרי שלהן ולהתקשר למשטרה, שעצרה את החשוד כמה דקות לאחר מכן ברחוב. בתחנת המשטרה ניסה החשוד לתקוף כמה שוטרים, שנאצלו לחשמל אותו.

הוא הועבר לבית החולים בלוויו כדי לטפל בפצעיו, והאישומים כלפיו ממתינים ליציאתו מבית החולים. במשטרה מציינים כי לחשוד יש היסטוריה פלילית עשירה. הוא נעצר בעבר שלוש פעמים ונמצא בתקופת מבחן בעקבות פריצה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE