הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חסין מפני דמוגרפיה: סקר חדש מדאיג את הווארד שולץ
דווקא בעידן שבו הפופולאריות הציבורית של פוליטיקאי כזה או אחר נבחנת על פי ההשתייכות המפלגתית שלו, מנכ"ל סטארבקס לשעבר זוכה לחוסר אהדה מכל הכיוונים, הן ע"י הדמוקרטים והן ע"י הרפובליקנים. סקר חדש חושף את הנתונים ומאשש את חששות הדמוקרטים

השבוע הודיע הווארד שולץ, מיליארדר ומנכ"ל סטארבקס לשעבר, כי הוא שוקל לרוץ לנשיאות ארה"ב כעצמאי. סקר חדש שפורסם אמש מראה כי שולץ זוכה לחוסר פופולאריות באופן גורף, הן ע"י דמוקרטים והן ע"י רפובליקנים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הווארד שולץ (צילום: Getty Images)

 

4% בלבד מן המשיבים לסקר הגדירו את שולץ כ"מועמד חיובי", וזאת לעומת 40% שהגידרו אותו כ"מועמד שלילי". 56% מן הנשאלים טענו שכלל לא שמעו על שולץ, נתון גבוה למדי לאדם שמבקש לרוץ לנשיאות.

כאשר מביטים אל המידע על פי השתייכות פוליטית, ניתן לראות כי שולץ זוכה לחוסר אהדה מכלל המפלגות. 50% מהנשאלים הדמוקרטים, 43% מהנשאלים הרפובליקנים ו-31% מהנשאלים העצמאיים אינם לא רואים בשולץ כמועמד רציני.

הסקר של חברת Change Research אף מאשש את חששות הדמוקרטים לפיהם התמודדות של שולץ כעצמאי תפגע בסיכויי המועמד הדמוקרטי לנצח את הנשיא טראמפ, וזאת מכיוון שהסקר מצביע על כך ששולץ "יגנוב" 4% מקולות הדמוקרטים לעומת אחוז בודד מהקולות הרפובליקנים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE