הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קארדי בי מתייצבת לצד קולין קאפרניק ומוותרת על הסופרבול
הראפרית המצליחה שמועמדת השנה לחמישה פרסי גראמי סיפרה שויתרה על סכום כסף גדול: "יש אדם שהקריב את העבודה שלו בשבילנו, אז אנחנו צריכים לעמוד מאחוריו". במחצית יופיעו מארון 5, טראוויס סקוט וביג בוי

הראפרית המצליחה קארדי בי, המועמדת השנה לחמישה פרסי גראמי, הודתה כי "ברגשות מעורבים" היא סירבה להצעה להיות חלק מהופעת המחצית של הסופרבול שיתקיים מחר (ראשון) באטלנטה, בין ניו אינגלנד פטריוטס והלוס אנג'לס ראמס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגשות מעורבים. קארדי בי (צילום: Getty)

בראיון שהעניקה אמש לסוכנות הידיעות AP סיפרה קארדי בי כי ויתרה על סכום כסף גדול בשל סירובה להופיע וכי עשתה זאת בגלל חמויבותה לשחקן הפוטבול לשעבר קולין קאפרניק. לדבריה, היא חשה מחויבת לדבוק בקאפרניק, ששילם בקריירה שלו בגלל החלטתו לכרוע בעת ניגון ההמנון האמריקאי לפני משחקים בשם המאבק בגזענות נגד שחורים. קארדי בי הוסיפה שההחלטה הייתה קשה גם כי בן זוגה, הראפר אופסט, אוהב פוטבול, וכי גם הוא החליט לוותר בשם עקרונותיו.

"בעלי אוהב פוטבול. הילדים שלו משחקים פוטבול. זה מאוד קשה לו... הוא מאוד רוצה ללכת לסופרבול, אבל הוא לא יכול ללכת לסופרבול, כי הוא צריך להביע עמדה. צריך להקריב משהו. אני זכיתי להקריב הרבה מאוד כסף בגלל ההופעה. אבל יש אדם שהקריב את העבודה שלו בשבילנו, אז אנחנו צריכים לעמוד מאחוריו", אמרה קארדי בי בראיון.

 

גם אוהב פוטבל, גם יוותר. קארדי בי עם הבעל אופסט (צילום: Shutterstock)

אף שקארדי בי לא תופיע במחצית הסופרבול עצמו, היא בהחלט מתכוונת למקסם את האירועים סביבו, דוגמת הופעה בפרסומת שתשודר במהלכו ומסיבה שקשורה למשחק. היא לא מתרגשת מהביקורת שמופנית כלפיה: "אני שומעת אנשים אומרים 'כולכם אומרים את כל הדברים האלה על הסופרבול אבל אתם עורכים את כל המסיבות האלה'. אבל האמת היא שאם ה-NFL יכולה להרוויח על גבנו, אנחנו הולכים להרוויח עם גבם. אתם מרוויחים את כל הכסף בזכות האנשים שלנו. למה אני לא אנצל אתכם ואקח מכם כסף גם?"

בהופעת המחצית במשחק הגדול שיקיים מחר יופיעו מארון 5, והראפרים טראוויס סקוט וביג בוי. פרט לקארדי בי שסירבה להופיע, דיווחים שונים טענו כי גם הזמרות פינק וריהאנה לא תופענה, מה שהופך את הופעת המחצית לנטולת נשים. עם זאת, את ההמנון בפתיחת המשחק תשיר גלאדיס נייט, זמרת אפרו-אמריקנית.

 

ההימור הוכיח את עצמו. קולין קאפרניק בפרסומת לנייקי

בשנה שעברה אמרה קארדי בי כי תסרב להופיע בסופרבול עד שקאפרניק ימצא עבודה. קאפרניק אמנם לא חזר לשחק מאז עזב את הסן פרנסיקו 49', אולם בשנה האחרונה התפרסם לאחר שלוהק להוביל את הקמפיין החדש של נייקי, במהלך שנחשב הימור אמיץ מצד ענקית הספורט. ההימור הוכיח את עצמו: המכירות וההכנסות עלו ותדמית המותג השתפרה בעיני נערים וגברים צעירים, קהל היעד המרכזי של החברה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE