הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שלושת הגדולים: הוויטמינים והמינרלים שישמרו לכם על בריאות הלב
הכירו את הוויטמינים והמינרלים שיסייעו לכם בהורדת לחץ הדם, בצמצום קרישת דם, בהסדרת קצב פעימות הלב ובהפחתת הסיכון לשבץ ולאי ספיקת לב

יש מספר ויטמינים ומינרלים אשר להם תפקיד חשוב בשמירה על בריאות הלב, בהם גם קו-אנזים Q10 והוויטמינים C ו-E. הכירו עוד כמה שיכולים לסייע לכם לשפר את המצב.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מגנזיום: מדובר על מינרל חשוב מאוד המעורב בתפקוד האופטימלי של העצבים בגופנו, כולל הלב. מחסור במגנזיום עלול להגביר את הסיכון לפתח אי סדרים בקצב פעימות הלב ועליה בדופק.

אגוזים, קטניות, ירקות עם עלים ירוקים, פירות ים ופירות בכלל הם כולם מקורות מצוינים למגנזיום. חשוב לכלול מזונות אלה בתפריט התזונה היומי, על מנת לסייע בשמירה על בריאות הלב.

חומצת השומן אומגה 3: היא נמצאת בדרך כלל בדגים, כגון סלמון, סרדינים, טונה, מקרל והרינג. המינרל בעל הערך הבריאותי הרב נמצא גם בשמנים צמחיים ובאגוזים. לדברי המומחים, לחומצת השומן הזו יש תפקיד בהורדת לחץ הדם, בהפחתת קרישת דם ובהסדרת קצב פעימות הלב. היא מסייעת בהפחתת הסיכון לשבץ ולאי ספיקת לב.



ויטמין D: ממחקרים שנערכו בעבר עולה, כי מחסור בוויטמין זה הגדיל את הסיכון להתקפי לב, לשבץ ולמחלות לב. עם זאת מידת החוסר העלולה לגרום לכך אינה ברורה. ויטמין D נמצא בחלמוני ביצים, בכבד בקר, בדגים שומניים, בגבינות, באור השמש ובעוד מגוון רחב של מוצרי מזון, כגון דגני בוקר ומוצרי חלב.

חשוב להקפיד על הצריכה היומית המומלצת של הוויטמין ולהיוועץ ברופא על מנת לבדוק אם יש צורך בתוסף.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE