הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חברה מפלורידה תובעת את ג'רי סיינפלד: "מכר מכונית פורשה מזויפת"
לפני כשנתיים וחצי רכשה חברה מסחרית מכונית פורשה של הבדרן במכירה פומבית, אך לאחר מכן התברר כי מדובר בזיוף. "סיינפלד מוכן לעשות את מה שנכון והוגן"

חברת Fica Frio Limited תובעת את הבדרן ג'רי סיינפלד בטענה שהוא מכר לה מכונית פורשה מזויפת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מנסה לפתור את הפרשה בצורה הטובה ביותר. ג'רי סיינפלד (צילום: Shutterstock)

החברה הגישה ביום שישי האחרון כתב תביעה נגד הקומיקאי, לאחר שרכשה ממנו מכונית פורשה משנת 1958 תמורת סכום של 1.5 מיליון דולר, רק כדי לגלות שמדובר בזיוף. התביעה הוגשה לבית המשפט הפדרלי במנהטן.

סיינפלד מערבב את אהבתו למכוניות יוקרתיות ואת האהבה שלו לקומדיה בתכניתו "קומיקאים במכוניות משיגים קפה".

על פי התביעה, נציג של החברה שילם 1.54 מיליון דולר במרץ 2016 במכירה פומבית שנערכה ב-Amelia Island, פלורידה. הסכום כולל עשרה אחוזים שהועברו לבית המכירות הפומביות.

בכתב התביעה נטען כי בית המכירות הפומביות הצהיר כי מדובר במכונית "מהאוסף של ג'רי סיינפלד", וכי מדובר ב"פריט מרהיב של פורשה נדירה". כעת, החברה טוענת כי סיינפלד התקשר להתנצל על הטעות בחודש יוני האחרון, והוא אף הודיע שיפצה את החברה במלוא הסכום. עם זאת, היא מעולם לא קיבלה את הכספים.

עורכת דינו של סיינפלד, אורין סניידר, אמרה כי הקומיקאי פעל מתוך רצון טוב. "הוא ביקש מהחברה שתוכיח את הטענות שלה. החברה התעלמה ממנו, ובמקום זה הגישה תביעה", אמרה סניידר בהודעה מטעמה. למרות זאת, כך לפי סניידר, סיינפלד "מוכן לעשות את מה שנכון והוגן, ואנחנו משוכנעים שבית המשפט יתמוך בהצעה ששמאי חיצוני יבחן את המכונית"

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE