הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תל אביב: תמונת ענק של נתניהו וטראמפ נתלתה כחלק מקמפיין של הליכוד לבחירות
שלט תעמולה ענק שנתלה בתל אביב מציג את נתניהו ואת טראמפ לוחצים ידיים. לא ברור אם הבית הלבן אישר את השימוש בתמונה. ביום שישי הטיל התובע הכללי פצצה כלפי נתניהו, כשאמר שאין מניעה משפטית שיודיע על הגשת כתב אישום עוד לפני הבחירות

שלט ענק של הנשיא דונלד טראמפ לוחץ ידיים לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו נתלה הבוקר (ראשון) על שלט חוצות ענקי בכניסה לתל אביב. זאת, כחלק מקמפיין הבחירות של נתניהו בניסיון שלו להיבחר מחדש לתפקיד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נתניהו עם טראמפ, מעל נתיבי איילון (צילום: רויטרס)

טראמפ אהוד בקבוצות רבות בישראל, בשל המדיניות הקשה שלו מול הפלסטינים ואיראן, ובשל העברת השגרירות האמריקנית לירושלים לפני כשמונה חודשים.

"נתניהו. בליגה אחרת", נכתב על שלט התעמולה הענק. דובר של מפלגת הליכוד, מפלגתו של נתניהו, לא השיב לפניות של סוכנות הידיעות רויטרס בנושא, ולא ענה אם הבית הלבן אישר את השימוש בתמונה.

נתניהו הוא המועמד המוביל לתפקיד על פי סקרי דעת הקהל, אך מדובר באחד המירוצים הקשים על תפקיד ראש הממשלה מבחינת נתניהו, בעיקר לאור העובדה כי המועמד החדש, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, מצמצם פערים במהירות.

במקביל, ראש הממשלה נתניהו עשוי למצוא עצמו מואשם בשלוש פרשות משפטיות שונות. הוא מכחיש כי עשה כל פסול, וטוען, ממש כמו טראמפ, כי החקירות נגדו הן ציד מכשפות.

ביום שישי, הודיע התובע הכללי בישראל כי אין שום מניעה משפטית להכריז על כוונותיו להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה לפני הבחירות, במידה ויראה לנכון לעשות זאת. אישומים נוספים תלויים כעת בשימוע.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE