הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השאלה האמיתית: איך הצליח 21 סוואג' להסתיר את מוצאו?
בעידן המידע זה לא אמור להיות אפשרי, אבל רבים ממעריציו של הראפר, שהיה מועמד לשני פרסי גראמי נדהמו לגלות שעד גיל 12 גדל אלילם לא באזור אטלנטה אלא בממלכה המאוחדת

הראפר המועמד לגראמי 21 סוואג' נעצר הבוקר (ראשון) באטלנטה על ידי הסוכנות לאכיפת חוקי הגירה וגבול (ICE). על פי הסוכנות, הראפר המפורסם שוהה בארה"ב שלא כחוק. לדברי ICE האמן המועמד לגראמי, ששמו האמיתי הוא שאיאבין בן אברהם-ג'וזף, הוא אזרח בריטניה, שנכנס לארה"ב כחוק ב-2005 תחת ויזה שלא למטרות הגירה, אולם לא עזב כשזו פקעה ביולי 2006.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שיחק אותה מהשכונה, והוא בכלל אנגלי. שאיאבין בן אברהם-ג'וזף, המוכר יותר בשם הבמה 21 סוואג' (צילום: גטי)

 

"מר אברהם-ג'וזף נמצא כרגע במעצר של ICE והותחלו נגדו הליכי הסרה בפני בתי המשפט הפדרליים להגירה", נאמר בהודעת ICE. "הסוכנות תמתין כעת לתוצאות ההליכים נגדו בפני שופט הגירה פדרלי בטרם תחליט על צעדיה הבאים".

עורכת דינו של הראפר אמר כי אנשי משרדו עובדים לשחרר את לקוחו. "אנחנו עובדים ללא לאות לשחרר את מר אברהם-ג'וזף בעודנו מבהירים עם הרשויות את אי-ההבנה", אמרה דינה לפולט לרשת CNN. "מר אברהם-ג'וזף הוא דמות לחיקוי לצעירים בארץ הזו, במיוחד באטלנטה שבג'ורג'י, והוא עובד בהובלת תוכניות למען שיפור האורייינות בקרב נוער מקופח".

הראפר הורשע בעבירות סמים במחוז פולטון שבג'ורג'יה. ICE מסרה כי הוא נעצר ב"עוקץ" ייעודי. הראפר הופיע בשיר "רוקסטאר" של פוסט מאלון, שהיה מועמד לתקליט השנה והופעת הראפ של השנה בטקס פרסמי הגראמי האחרון.

 

שיתוף פעולה שהניב שתי מועמדויות לגראמי. 21 סוואג' עם פוסט מאלון (צילום: סקונס)

 

מעצרו של הראפר והידיעה כי הוא בעצם אזרח בריטי הדהימה רבים ממעריציו, שכן הוא מקושר הדוקות לעיר אטלנטה, בה התגורר מגיל 12 (הוא בן 26 כיום). שם הבמה שלו שאול מכנופיה בעיר דקייטור (פרבר של אטלנטה), ובלהיטו "בנק אקאונט" הוא מספר שהוא בא "ישר מהשש" - התייחסות לאזור 6 במזרח אטלנטה.

בנוסף להצלחתו האמנותית, בסוף 2018 הגיע "21 סוואג'" לכותרות בסוף 2018 בזכות סכסוך מתוקשר היטב - "ביף", כמו שאומרים בעולם ההיפ-הופ - עם לייזי בון (שם אמיתי: סטיבן האוז), איש הרכב ההיפ-הופ הוותיק Bone Thugs-n-Harmony. כעת נראה שיש לו דאגות קצת יותר גדולות, אם כי על פי טענות ICE עצמן האמן היה קטין בן לא יותר מ-14 בעת שפקעה הוויזה שלו, ואלא אם אמו אצלה גדל נמצאת אף היא בארה"ב באופן לא מוסדר, הרי שהעניין אמור לבוא על תיקונו בקלות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE