הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: מטוס קל התרסק אל תוך בית מגורים; חמישה בני אדם נהרגו
המטוס המריא משדה התעופה המקומי שנמצא כ-12 מייל ממקום ההתרסקות. היה בו רק טייס, ושאר ההרוגים הם דיירי הבית. לוחם אש אחד נפצע פצעים קלים

לפחות חמישה בני אדם נהרגו אתמול (ראשון) בדרום קליפורניה כאשר מטוס קל התרסק בתוך בית בשכונת מגורים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבית שנשרף בעקבות התרסקות המטוס (צילום: משרד השריף מחוז אורנג')

מטוס ססנה 414A דו מנועי התרסק בעיירה יורבה לינדה במחוז אורנג' בסביבות השעה 1:45 בצהריים. המטוס המריא משדה התעופה האזורי פולרטון, כ-12 מייל מערבית למקום ההתרסקות. כך הודיע מנהל התעופה הפדרלי.

השריף של מחוז אורנג', קורי מרטינו, אמר לכתבים כי בתוך המטוס היה רק הטייס. ארבעת ההרוגים האחרים היו בתוך הבית - שני גברים ושתי נשים. הם נהרגו בשל הלהבות שפרצו לאחר ההתרסקות. המשטרה לא פרסמה את שמות ההרוגים או את גילם.

לאחר שהמטוס התרסק אל תוך הבית בן שתי הקומות, פרצו להבות במטוס, ושכנים רבים יצאו אל הרחוב כדי לראות במה מדובר. אחד המנועים התנתק מהמטוס ונפל ברחוב, תוך שהוא יוצר חור גדול באספלט.

הנפגעים נלקחו לבית החולים כשהם סובלים מכוויות. כך אמר פוקי סנצ'ז, סגן מנהל במחלקת כיבוי האש של מחוז אורנג'. אחד מלוחמי האש שהגיעו למקום נפצע גם הוא פצעים קלים.

תמונות מהאוויר שפורסמו בכלי התקשורת המקומיים מראים שברי מטוס פזורים ברחוב, ועל גגות שכנים. גוף המטוס נמצא בחצר האחורית של בית אחר, לא רחוק מהבית שנשרף. האש התפשטה ותפסה גם רכב שחנה בסמוך.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE